Skicka ut snart 3-åring till lekparken själv?
Mina barn får gå ut i lekparken själva när jag lagar mat eller så, de är 3 resp 5,5 år gamla.
Stora fick börja gå ut själv med kompisar förra sommaren.
Mina barn får gå ut i lekparken själva när jag lagar mat eller så, de är 3 resp 5,5 år gamla.
Stora fick börja gå ut själv med kompisar förra sommaren.
Kan tillägga att där jag släpper ut mina barn ensamma är ett stort, trafikfritt område inhägnat med hus som jag har full uppsikt över så det är inte vind för våg jag släpper dem.
suuuuuck!! Ni får det att låta som att jag har blivit hjärntvättad i en jävla sekt eller något. Menmen, visst! I mina ögon är jag bara en normal, osjälvisk 22 årig mamma som lever för sitt barn och inte har mycket till fritid för alla mina intressen kretsar runt min dotter (hennes aktiviteter, hennes kläder osv).
Stackars mig som har blivit psykiskt sjuk av min mammas överbeskyddande beteende, buhu! Jag har alltid fått höra att jag är en hönsamamma, men tydligen har de fel för jag är en psykiskt störd mamma.
Nu kan jag inte skriva mer för jag måste lägga mig brevid min dotters säng och räkna alla hennes andetag. (Skämt å sido). Men tack för mig! Och ta nu hand om ungarna annars kommer psykiskt störda jag och slår er på fingrarna :) SKÄMTAR. :)