IVF-gravida med BF i Dec/Jan
Grattis jahl till två hjärtan
Grattis jahl till två hjärtan
Chantii: ja det tycker jag att du ska hjälper inte att oroa sig
Själv fick jag superont i nedre delen av magen för någon timme sen och sen fortsatte det som kramper eller sån värk i hela svanken och nu sitter det precis över höger höft. Vad händer????
Anlijoos och alla andra: vi ska stå på oss om att mens var 14 dagar innan ÄP. De ska inte alla räkna från ET. gjorde du ÄP en tisdag blir det Tisdagen två veckor innan som är mensens första dag och alltså ÄL dagen för ÄP. Bara stå på er för det är långt ifrån alla som vet hur det ska räknas.Jag säger till bm å Gyn vilken dag jag är på första och sen datumen så får de se att det stämmer liksom
Myggan: va skönt! Det ör du värd!!! Tänk att det är v 13 om 3 dagar
Htsny: NEJ!!! åk in och kolla direkt!! Håller tummarna här tills du skriver hur det går! Å va jag tycker synd om dig om Det är så. Men det behöver inte vara det!
Å så skönt! Men bättre att du tror på det läkaren säger än att ha en massa oro i kroppen som påverkar dig negativt så försök att tänka positivt och vara gravid igen
å är så glad för din skull att det var lugnt, men förstår din oro. Men som sagt det hjälper inte nån att oron ligger där å gnager
Stor kram till dig! Själv är jag 12 fulla veckor idag och är trött! Har inte behövt gå på tia de senaste 3 nätterna, vilket jag gjort varje natt sen ÄP. så undrat varför?! Jaja, annars mår jag fint
Myggan: om du känner i rumpan är det nog ischiasnerven som kläms när ditt bäcken luckras upp. Jag har så på högersidan. Har känt av fogarna åxå men det är mer molande värk i skelettet typ. Finns inte så mycket att göra tror jag inte, jag känner av det när jag suttit på huk länge å sånt, men det ör mer huggande smärta eller typ så man rycker till å inte vill röra sig hehe
Anlijoos: å det är så spännande att dem ät två
Ocean: jag tänker ofta på hur det går för dig med tanke på att det är två hos dig så är det väl inte konstigt att du tyvärr mår lite kasst
men va tidigt RUL? det brukar ju vara i veckan16 tidigast typ? Akig: härligt att höra ifrån dig! Hur mår du då?
Anlijoos: de mycket tätare kontroller för er, fler läkarbesök och extra ultraljud senare i graviditeten. Jag fick ju Veta allt sånt från början men det var ju bara en som stannade så jag har ju en vanlig graviditet nu Akig: jag mår bra, lite trött, men annars märker jag typ inte av graviditeten.... Magen gör ont emellanåt, och antingen spänner mina äggstockar eller så har cystan jag hade växt eller nått för det gör ont vid äggstocken ibland. Men ska på NUPP på måndag så vi får se vad de säger då
Vilken vecka är du i?