IVF-gravida med BF i Dec/Jan
Ja crione får dom "skopa" ut lite innan dom kollar..hihi.
En fråga, har ni molvärk, eller någon värk i magen? Jag känner ingetting Ibland undrar jag om man är gravid....
Ja crione får dom "skopa" ut lite innan dom kollar..hihi.
En fråga, har ni molvärk, eller någon värk i magen? Jag känner ingetting Ibland undrar jag om man är gravid....
Inskrivning och VUL idag....allt ser jätte bra...undrar om man vågar vara lycklig nu..10+1
Vill berätta för dottern, men får nog hålla mig ett par veckor till.
Grattis alla andra som varit på UL
Slutet av v11 och jag börjar bli mig själv igen. Orkar tillbaka och lite lyckligare Kan det vara nå fel om jag känner det redan nu???
Hej allihopa
Nu har jag fått resulat från KUB 1 på 2560 så låg risk. Nu äntligen så börjar jag njuta och tala om att man är gravid. Ikväll skall dottern få veta, att hon troligen kommer få en lillebror Kunde inte låta bli att fråga i tisdags när vi gjorde det, och läkaren tyckte det såg ut som en pojke, men inte till 100%, men dom kan nog sin sak
12+4 idag
Trevlig helg
Precis nupp är det
Ja sköterskan trodde pojke
Mina kliar också, men mest på kvällarna, blir tokig. Sen har dom ju blivit MYYYCKET större! Pröva att smörja in dom. Jag kör barnolja på magen och brösten, för att förhoppningsvis slippa bristningar.
Äntligen har jag börjat känna mera rörelser. Fick även se den lilla igår LYCKA!
Myggan
Grattis till fina tjejen.
Själv har jag RUL den 28 juli längtar ihjäl mig.
Idag fick killen känna en liten "buff". På torsdag är det RUL. Längtar så mkt. Jag tror på att det är en liten Åke där inne, men min sambo är inte överens med det namnet..hihi. JAg tycker det är urgulligt.
Vad har ni andra för namn? Vi har, eller mest jag
Kille-Åke, Valter, Edward, Melker, Tom
Tjej- Hilda, Ellie, Sonja
Har också 3 namn roligt att ha föra släktnamn vidare.
RUL gick jätte bra idag vi väntar en liten pojke
lycklig
Köper en begagnad bugaboo imorrn
Vart hittar jag den appen? Vad söker jag på? Är den gratis? Verkar kul
Hej alla. Jag har jätte ont ovanför naveln. Kan knappt nudda det ömmat jätte mkt. Någon som haft har? Är snart i v 29
Jag har världens hosta. Gör ont i hela magen. Kanske är därför man är öm?
12 kg!!! Här närmar vi oss 20kg det är Inte kul
Igår kom han ut efter igångsättning v39+0 pga lite fostervatten. Han är så fin lycka