No Ka Oi skrev 2011-10-12 07:20:20 följande:
Så mycket fint dom hade på ferm living! Förutom tåget hittade jag björkstammar som jag nog bara måste ha sen när vi får renoverat sovrummet.
Hur har ni med humöret förresten? De senaste dagarna har jag haft ett gräsligt humör... Och det pendlar snabbt från normal till sur och från sur till normal igen. Maken kallar mig Solstrålen... Och när han säger det blir jag ännu surare...
jag och mitt humör... både jag och min stackars sambo kämpar.. jag har så svårt att sluta vara sur när jag väl har blivit det, en hel dag kan vara förstörd för stekspaden inte är i rätt låda, då känner jag mig ouppskattad, då jag har sorterat lådorna och så sabbar han ordningen... och det slutar alltid i tårar för mig att jag sitter och tycker så synd om mig själv......ja ni ser....
min rökande granne som jag har sagt till( på en bra sätt) att när hon röker på balkongen spec nätter så kommer det in i vårat sovrum och jag vaknar av att jag mår illa av röken... henne har jag utveckat ett hat mot, för hon fortsätter röka på nätterna och jag blir sååååååå förbannad... jag var påväg att hänga upp en arg lapp, fast det liknade mer en upsatts på några sidor... som jag skulle sätta upp vid porten om hur rökning dödar med statestik osv.. som tur stoppa min älskling det.
väl är väl det att jag har bra dagar också!!