Inlägg från: Lycklig vill ha mer |Visa alla inlägg
  • Lycklig vill ha mer

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Åh vilken härlig tråd, kul att se att så många lyckas. Jag hoppar in här också och hoppas verkligen att jag får stanna kvar. Jag fick plus i morse på många dagar efter TD men jag har helt enkelt inte vågat testa. Ville leva kvar i min lilla bubbla av hopp lite till. I morse kände jag dock att jag var tvungen att gå vidare och testade och då var det ett efterlängtat plus i stället för det hemska minuset som många gånger tidigare. Idag är jag i v5+1 och räknar man äp som ägglossning så är det bf 25/12.

Tilläggas bör att detta var vårt femte och sjätte embryo som jag ruvat på. 3 negativa och ett väldigt tidigt missfall (4+4) tidigare. Nu snurrar tankarna, först och främst. Ska det verkligen stanna kvar hos oss den här gången och i så fall kan det vara två stycken? Vi fick tillbaka två väldigt fina embryon så möjligheten finns ju.

• Lycklig vill ha mer
    BF
    20/12 - SinnerSaint. 1 IVF.
    20/12 - Ocean Pearl
    20/12 - Myggan01. 1 IVF
    24/12- Chantii 2 FET
    25/12 - Lycklig vill ha mer 3 IVF
    26/12? - AG, 1 IVF
    29/12 - Pechi, 4 IVF
    1/1 - Lyxmamma, 5 IVF, 1 FET
  • Lycklig vill ha mer

Jag tar bort mig också, 12 timmar fick jag vara glad över plusset. Än så länge bara brunaktiga småflytningar vid toalettbesök men tillräckligt för att få mitt hopp att sjunka drastiskt.

BF
    20/12 - SinnerSaint. 1 IVF.
    20/12 - Ocean Pearl
    20/12 - Myggan01. 1 IVF
    22/12- travtjej 1 IVF
    24/12- Chantii 2 FET
    29/12 - Pechi, 4 IVF
    1/1 - Lyxmamma, 5 IVF, 1 FET
    1/1 - AKIG, 3 IVF.
    5/1 - Phillie10, 2 IVF/ICSI (Två dagar innan min födelsedag! :) ) 

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan