Top Model 5 - Premiär ikväll! Vilka ska titta?
hehe jag har osså nedräkning till top modell. det e den ända serien jag följer och jag har vart trogen följare länge nu.
hehe jag har osså nedräkning till top modell. det e den ända serien jag följer och jag har vart trogen följare länge nu.
jag har så svårt med namne ännu, men jag gillade hon som var lite större än de andra. men hon får nog lära sej att kontrolera kroppen på fototagningarna.
vill osså att et blir onsdag nu!!!
visst ser Lisa ut som skådespelerskan Gina Gershon i filmen "bound"?!
www.imdb.com/name/nm0000153/ om ni inte vet vem jag menar. men jag gillar Lisa.
tack silvia =) vill inte heller läsa nått om nån vinnare eller vad det nu står. lite frestande är det att kolla men då tappar jag nog suget på att kolla vidare så jag håller mej.
weee vad kul. gillar Janice hehe.
Annagbg: du missade nada. avsnittet igår var ett genomdrag på alla tidigare avsnitt från denna sesong. förmodligen sände de ett sådant avsnitt pga att hon "shönhetsdrottningen" som inte ville klippa håret hoppade av för några avsnitt sedan.
jag hade hoppats på att de skulle lösa det genom att ingen blev utröstad i nått progrm =(
ska bli kul att kolla ikväll. min pojkvän ska med kolla eftersom jackass killarna ska vara med =)
hoppas Nik vinner då hon e den ända som inte beter sej illa åt, ännu.
jag såg på reklamen för Ell galan, eller vad den heter. iaf så tyckte jag bestämt mej se Kim som en av tjejerna på cat walken. har jag fel eller har nån mer sett henne där?
Bersson:
det e bara för att hon gar stora läppar och att underläppen e "delad". annars finns det inte mycke likheter mellan dem.
jag har erfarenhet av att bo med några få andra människor i en tid utan att ha med omvärlden att göra. de är isolerade och träffar inte istor sett andra människor. då blir små saker väldigt stora, men jag måste säga att dem e otroligt barnsliga nu.
buhuu om några veckor e det över. bit ihop det e ju trots allt din (talar till de medverkande) dröm det handlar om.
först måste jag säga att tv3 var taskiga som redan i reklamen visade vilka 3 av de 4 tjejerna som skulle till final. mycket taktlöst =(
sen var det givetvis FEL tjej som vann. Nik skulle ha vunnit då hon har varit den mest proffitonella tjejen genom hela tävlingen.
Nicole e en vimsig liten omogen flamstoffs som inte visar någon taktkännsla.
om man kollar på de tidigare vinnarna av TM, så tog det inte lång tid för dem att mogna till och bli som Nic.
fick man nån klarhet i om Nicole hade tatt Bres kaker eller inte??? tyckte allt bara blåstes upp för att Bre beteede sej illa. men man fick ingen klarhet om Nicole hade beteet sej illa med. nån som vet det jag missade??
så länge en flamsig människa kan vara stillfull och mogen när det behövs.
men jag tyckte inte Nicole kunde vara stilfull, de gånger hon försökte vara det såg hon ut som en femåring med mammas smink, klänning och högklackade skor. otroligt barnslig och jätte omogen.
är själv flamsig och virrig =p men kan te mej när det behövs, anser jag själv iaf hehe