Goboken-några frågor...
Vi blev uppringda av en påträngande säljare som tyckte vår plutt skulle ha fina saker..
Hon fick en uppblåsbar boll (typ badboll) med ett gulligt överdrag som man drog i hop med kardborre - den gjorde hon sig illa på i munnen!!!
Sen fick vi 6 st ganska fula kort att skicka till vem som helst, men de var stämplade med GoBoken.. så de kastade jag!
En liten pekbok ingick oxå, där alla bilderna var tagna från hemsidan och från deras "mitt första år"-bok, dessutom var bilderna så bleka så min dotter visade inget intresse för dem. Och storyn var ganska menlös!
Hon fick oxå en "mitt första år"-bok att fylla i själv, den var väl det finaste i paketet. Men det kan man köpa en finare nästan var som helst tycker jag...
Jag kan säga att detta ovan stämmer INTE med det som säljaren berättade skulle finnas i paketet, vi blev ganska besvikna..
Vi sa upp medlemskapet omgående när skruttan gjorde illa sig i munnen på bollen, som för övrigt var jättefin!
Jag har hört andra som blivit besvikna på åldrarna på paketen, att de nästan aldrig stämmer..
Inget jag rekommenderar!
//Cato