Inlägg från: Anova |Visa alla inlägg
  • Anova

Hur repeater man i SPOTIFY?

Går det?
    Alternativet är att ställa samma låt i spelkö många många gånger. Eller så skapar du en spellista med den låten bara och så kör du spellistan på repeat. (cirkeln nere till höger).

• Anova

Fast repeat-knappen är ju till för spellistan och inte en enskild låt (i alla fall i mitt spotity).

• Anova

Man kan göra en spelkö med bara den låten.. Högerklicka på låten välj Queue och gör det flera gånger.. Så har du en spelkö med bara en låt. Men det kanske är mer omständigt än att  göra en ny spellista?

• Anova

Håkan är bra...

Hoppas ni alla som vill göra sådär har betalat för Spoify, gratisversionerna kommer att ha en begränsning att man bara får spela en och samma låt 5 gånger på en och samma månad.

• Anova
    penny skrev 2011-04-14 14:48:43 följande:
    Wuut?! :O Är det den gratisversionen där man bara får spela max antal min (eller vad det är)/månad eller den där man blivit värvad/haft premium och fått "vanligt".. Jag tror nog bestämt jag lyssnar på samma låtar rätt ofta ;P
    Efter 1 maj är det slut med det för gratisversionerna (både Open och Free). Då du inte betalar får du stora begränsningar.
    http://www.spotify.com/se/blog/archives/2011/04/14/upcoming-changes-to-spotify-free-open/
Svar på tråden Hur repeater man i SPOTIFY?