• Smultron ett

Hur repeater man i SPOTIFY?

Jag vill lyssna på Håkan. om å om å om å om å om igen. Bara EN låt.
    Kan man sätta EN låt på repeat?

Don't you dare criticize what you can-not understand!
  • Svar på tråden Hur repeater man i SPOTIFY?
  • hallonpannkaka

Nere till höger finns en cirkel med en pil, håller du muspekaren över den så står det Repeat. Den knappen är det :)

• She is Me

trycker på pilen som går runt som en nästan sluten cirkel i menyn

Google is my friend ♥
  • Anova

Går det?
    Alternativet är att ställa samma låt i spelkö många många gånger. Eller så skapar du en spellista med den låten bara och så kör du spellistan på repeat. (cirkeln nere till höger).

• Smultron ett
    hallonpannkaka skrev 2011-04-14 14:19:07 följande:
    Nere till höger finns en cirkel med en pil, håller du muspekaren över den så står det Repeat. Den knappen är det :)
    Men då spelar den ju bara hela listan om igen inte bara en låt.
    Måste man göra en ny spellista med bara den låten?
  • Anova

Fast repeat-knappen är ju till för spellistan och inte en enskild låt (i alla fall i mitt spotity).

• Anova

Man kan göra en spelkö med bara den låten.. Högerklicka på låten välj Queue och gör det flera gånger.. Så har du en spelkö med bara en låt. Men det kanske är mer omständigt än att  göra en ny spellista?

• Smultron ett

Hittade Que-funktionen nu
    Så nu har jag satt låten i kö en så där 20 ggr .

Men ahde varit smidigt om man kunde sätta en låt på repeat i en låtlista utan att behöva ändra i den. hmm.

• penny

repeat-knappen där nere repeterar hela listan så den är det inte, du kan ju göra en egen lista för just låten och trycka på repeat så spelas ju bara den om inte annat ;P

• Anova

Håkan är bra...

Hoppas ni alla som vill göra sådär har betalat för Spoify, gratisversionerna kommer att ha en begränsning att man bara får spela en och samma låt 5 gånger på en och samma månad.

• penny
    Anova skrev 2011-04-14 14:42:35 följande:

Håkan är bra...

Hoppas ni alla som vill göra sådär har betalat för Spoify, gratisversionerna kommer att ha en begränsning att man bara får spela en och samma låt 5 gånger på en och samma månad.

Wuut?! :O Är det den gratisversionen där man bara får spela max antal min (eller vad det är)/månad eller den där man blivit värvad/haft premium och fått "vanligt".. Jag tror nog bestämt jag lyssnar på samma låtar rätt ofta ;P
  • Smultron ett
    Anova skrev 2011-04-14 14:42:35 följande:

Håkan är bra...

Jag har premium
  • Anova
    penny skrev 2011-04-14 14:48:43 följande:
    Wuut?! :O Är det den gratisversionen där man bara får spela max antal min (eller vad det är)/månad eller den där man blivit värvad/haft premium och fått "vanligt".. Jag tror nog bestämt jag lyssnar på samma låtar rätt ofta ;P
    Efter 1 maj är det slut med det för gratisversionerna (både Open och Free). Då du inte betalar får du stora begränsningar.
    http://www.spotify.com/se/blog/archives/2011/04/14/upcoming-changes-to-spotify-free-open/
  • Anonym (rrrr)

Min crush har kör connect så hans musik smak ser i min  stats fm har alltså varit utanför mitt hus? eftersom jag har ej lyssnat på den musiken

Svar på tråden Hur repeater man i SPOTIFY?