Hur repeater man i SPOTIFY?
Jag vill lyssna på Håkan. om å om å om å om å om igen. Bara EN låt.
Kan man sätta EN låt på repeat?
Jag vill lyssna på Håkan. om å om å om å om å om igen. Bara EN låt.
Kan man sätta EN låt på repeat?
Nere till höger finns en cirkel med en pil, håller du muspekaren över den så står det Repeat. Den knappen är det :)
trycker på pilen som går runt som en nästan sluten cirkel i menyn
Går det?
Alternativet är att ställa samma låt i spelkö många många gånger. Eller så skapar du en spellista med den låten bara och så kör du spellistan på repeat. (cirkeln nere till höger).
Fast repeat-knappen är ju till för spellistan och inte en enskild låt (i alla fall i mitt spotity).
Man kan göra en spelkö med bara den låten.. Högerklicka på låten välj Queue och gör det flera gånger.. Så har du en spelkö med bara en låt. Men det kanske är mer omständigt än att göra en ny spellista?
Hittade Que-funktionen nu
Så nu har jag satt låten i kö en så där 20 ggr .
Men ahde varit smidigt om man kunde sätta en låt på repeat i en låtlista utan att behöva ändra i den. hmm.
repeat-knappen där nere repeterar hela listan så den är det inte, du kan ju göra en egen lista för just låten och trycka på repeat så spelas ju bara den om inte annat ;P
Så där blir det när man inte läser frågan så noga.
Skönt att det löste sig i a f :)
Håkan är bra...
Hoppas ni alla som vill göra sådär har betalat för Spoify, gratisversionerna kommer att ha en begränsning att man bara får spela en och samma låt 5 gånger på en och samma månad.
Håkan är bra...
Hoppas ni alla som vill göra sådär har betalat för Spoify, gratisversionerna kommer att ha en begränsning att man bara får spela en och samma låt 5 gånger på en och samma månad.
Håkan är bra...
Min crush har kör connect så hans musik smak ser i min stats fm har alltså varit utanför mitt hus? eftersom jag har ej lyssnat på den musiken