• Livlig

Söker andra lediga mammor i stockholm

Är du mammaledig och bor i stockholm? Jag blir tokig på att vara själv med barnet och söker någon att umgås med om dagarna. Vi kan fika, promenera och göra mammagrejer!
    Gärna du som bor på söder / södra förorter.
     Dock måste vi vänta en vecka eller två för att ses, min dotter är fortfarande väldigt infektionskänslig,

det ska bli roligt att lära känna lite folk. 

• Svar på tråden Söker andra lediga mammor i stockholm
  • Iduns

Hittade inget på hemsidan om de så ska ringa idag och kolla

• Kumari
    HeartsOnFire skrev 2011-07-04 23:14:57 följande:
    Okej.
    På onsdag följer inte jag med till öppna förskolan för då fyller jag 25, men annars hade jag nog gjort det.
    Jag måste troligen fortsätta tapetsera imorrn, det blev ente så lyckat idag som vi hade hoppats på :/ hehe. 
    Någon här som e en hejjare på att tapetsera? Med mönster..

Grattis på födelsedagen (någon timme i förväg) :) 
  • Belissima
    HeartsOnFire skrev 2011-07-04 23:14:57 följande:
    Okej.
    På onsdag följer inte jag med till öppna förskolan för då fyller jag 25, men annars hade jag nog gjort det.
    Grattis i efterskott

Någon här som vet någon bra lekpark man kan gå till om dagarna ? tycker inte att lekparkerna här i skogås är så mkt att ha :P
    7 Maj/ 8 okt
  • HeartsOnFire
    Kumari skrev 2011-07-05 22:05:08 följande:
    Jag måste troligen fortsätta tapetsera imorrn, det blev ente så lyckat idag som vi hade hoppats på :/ hehe. 
    Någon här som e en hejjare på att tapetsera? Med mönster..

Grattis på födelsedagen (någon timme i förväg) :) 

Tack så mycket! =)
  • HeartsOnFire
    Belissima skrev 2011-07-07 11:11:25 följande:
    Grattis i efterskott

Någon här som vet någon bra lekpark man kan gå till om dagarna ? tycker inte att lekparkerna här i skogås är så mkt att ha :P

Tack så mycket!

Mulle Meck-parken kanske?...du får ju åka en liten bit då, men det kanske det är värt.
  • idaL01

hej! hoppar in här, ser att det var ett tag sen sista inlägget men ändå Glad Jag är nybliven mamma på 26 år, har inga vänner här i stan som har barn själva så jag skulle gärna träffa andra mammor och kunna "prata av sig" lite mellan varven.  

• anka22
    idaL01 skrev 2011-07-19 12:39:00 följande:
    hej! hoppar in här, ser att det var ett tag sen sista inlägget men ändå Glad Jag är nybliven mamma på 26 år, har inga vänner här i stan som har barn själva så jag skulle gärna träffa andra mammor och kunna "prata av sig" lite mellan varven.  
    hej =)
    ja det händer inte mycket här...men kul att du skrev =)
    vart bor du?
  • Hanniz84

Hej svejs!

vi kan gärna tänka oss att ses, är litre mkt nu under mannens semster bara, nästa vecka åker vi till Gotland, kommer hem 3e... så efter det skulle vi kunna träffas

ISA 1/8-2009 <3 LEO 23/3-2011 <3
  • Belissima

Jag är oxå på att träffas efter semestern :) mannen har 1,5v kvar men sen är vi på att hitta på nåt kul :)

7 Maj/ 8 okt
  • anka22

Då träffas vi sen när alla kan Skrattande
    Mannen min har ingen semester så jag kan nästan när som Tungan ute

• idaL01
    anka22 skrev 2011-07-19 13:22:17 följande:
    hej =)
    ja det händer inte mycket här...men kul att du skrev =)
    vart bor du?
    jag bor i bagarmossen, verkar som att flera av er bor åt huddingehållet men skulle det bli någon slags träff kan jag ta med mig sonen på en liten utflykt  Glad
  • Pinglan09

Här va de lugnt, hur gamla är era barn och vart bor ni?

Är hemma med min dotter på 1 år =)

• Hanniz84

Haninge, dotter 2år och son 6mån

Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • Hanniz84
    Pinglan09 skrev 2011-10-08 14:38:36 följande:
    Själva bor vi i Sköndal. Vad hittar ni på om dagarna?
    inte så mkt... Isa går på dagis tisd-fred mellan 9-15, men måndagar när hon är ledig så är vi öppna fsk, annars så är jag ute o går mkt.. haha...har hund
    brukar också träffa en annan tjej som är mammaledig..
    Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • linsof

Bor på södermalm och skulle tycka att det vore kul med aktiviter med andra bebisar och mammor. Har svarat på en del trådar, men ofta verkar det inte bli ngt av dessa träffar! Hur ser det ut i denna tråd, har ni setts?

• lia27

Hej det går lite segt i tråden! Jag tror ej att det har funnits ngt träff, Än! Hur gammal är din lille? Vart på söder bor ni?

Svar på tråden Söker andra lediga mammor i stockholm