• Livlig

Söker andra lediga mammor i stockholm

Är du mammaledig och bor i stockholm? Jag blir tokig på att vara själv med barnet och söker någon att umgås med om dagarna. Vi kan fika, promenera och göra mammagrejer!
    Gärna du som bor på söder / södra förorter.
     Dock måste vi vänta en vecka eller två för att ses, min dotter är fortfarande väldigt infektionskänslig,

det ska bli roligt att lära känna lite folk. 

• Svar på tråden Söker andra lediga mammor i stockholm
  • Iduns

Hej hej! Är en nybliven mamma på 24 år med en son på 6 veckor. Letar efter andra mammor att prata med och en ses över en fika. Börjar tröttna på att sitta hemma;P Bori Tumba men bara trevligt att få röra sig överallt i stan:)

• anka22
    Iduns skrev 2011-07-01 14:16:23 följande:
    Hej hej! Är en nybliven mamma på 24 år med en son på 6 veckor. Letar efter andra mammor att prata med och en ses över en fika. Börjar tröttna på att sitta hemma;P Bori Tumba men bara trevligt att få röra sig överallt i stan:)
    hej och välkommen!
    är lite "dött" i den här tråden men hoppas vi alla kan ses snart! vore super trevligt Skrattande
    kan vi inte bestämma nån dag och tid!?
  • Iduns

Jag tänkte försöka komma iväg till öppna förskolan i Skogås på onsdag:) någon mer som är intresserad??

• anka22
    Iduns skrev 2011-07-01 21:34:21 följande:
    Jag tänkte försöka komma iväg till öppna förskolan i Skogås på onsdag:) någon mer som är intresserad??
    jag kan tyvärr inte då, ska på läkar besök med grabben, men annars är det barn 0-6mån på måndagar tror jag?
  • Iduns

Jo jag hade tänkt gå idag men fårbesök så blev andra planer. Så mitt onsdagsbesök kommer att stå kvar

• Kumari
    Idnuns: Jag har försökt få med folket till Öppna i Skogås men det e ente riktigt någon som nappat tyvärr..
    Men jag kommer gärna dit på onsdag om du ska dit? :)
  • Kumari

I Skogås har dom stängt v28,29,30. E 99% säker på det :s

• HeartsOnFire
    Kumari skrev 2011-07-04 23:08:16 följande:
    I Skogås har dom stängt v28,29,30. E 99% säker på det :s
    Okej.
    På onsdag följer inte jag med till öppna förskolan för då fyller jag 25, men annars hade jag nog gjort det.
Svar på tråden Söker andra lediga mammor i stockholm