• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym

Jag kommer aldrig erkänna:
    - att majoriteten på mitt jobb är inkompetenta idioter.
    - att jag ibland är väldigt bra på att dra vita lögner för att få historier att bli bättre.
    - att jag är tokdålig på att städa och alltid får värsta paniken när någon ska hälsa på.
    - att jag ibland önskar att någon i min närhet ska dö. Bara för att det ska vara synd om mig. Sen mår jag fruktansvärt dåligt eftersom att jag självklart inte vill att någon ska dö egentligen. 

• Anonym (Äcklad)
    Anonym skrev 2011-04-05 19:58:52 följande:
    har du haft samma!?  jag har bytt min under årens lopp, har dom oftast tills dom är helt sönderträsade. Det viktigaste är att det är supermjukt och tunt tyg, typ som det blir med örngott när de är riktigt gamla och välanvända. Senast jag faktiskt hade en riktig snuttefilt, som man köper åt barn, var när jag var liten, sen har det varit t-shirtar och örongott :P Min sambo tycker som tur när att det är gulligt om än lite knasigt att jag stoppar in ett ihopsnurrat hörn i örat. I början låtsades jag som att jag bara hade den för att jag måste ha nåt över ögonen när jag sover och sen snuttade in den i örat när han inte såg men sen så upptäckte han det haha.
    Jaa! Jag har haft SAMMA! Jag kan tyvärr inte beskriva den eftersom jag då riskerar att bli avslöjad av folk som känner mig, men den är rätt medfaren vid det här laget.. Funderar på att lägga undan den - jag ska ju få barn nummer två snart - men det är ju sååå svårt!

Och då kan jag passa på att inte erkänna att jag nog skulle rädda den vid en brand och gärna skulle bli begravd med den...  Fast då får jag nog konservera den nu om det ska finnas nåt kvar på gamla dar. LOLOLOLOL
  • Anonym

*Kommer aldrig att erkänna att jag reflexmässigt känner i handväskan om jag har plånboken kvar när jag går   förbi en invandrare.

• Anonym (HÄMD)
    MrsB2011 skrev 2011-04-05 20:08:57 följande:
    hahahahh precis i de rätta takterna ;)
    hatar du henne inte i smyg när du vet vad hon skriver om dig!?

hahahaha
    I samma veva så flyttade vi 20 mli bort så jag har inte så mycket kontakt med henne idag. OM jag inte hade sett detta så hade jag säkert kämpat mer för att kontakten skulle ha varit kvar, jag gillade henne och våra barn lekte jättebra tillsammans. Det är fyra år sedan snart, så tiden har kanske läkt såren lite.

Men... jag kan nog säga att jag blev jätteledsen och var jättearg och besviken och jag kanske t o m hatade henne.

Nu minns jag inte exakt vad hon skrev men dels var det det där med dagisplaceringen av sonen när syskonet var nyfött och dels så var det något om att hon inte gillade att jag frågade om de inte borde kolla upp deras barns luftrör eftersom han lät som han hade astma (vilket både hon och barnets pappa har också)... Då blev det något om "ett litet grrr til min granne som... bla bla bla" (hon var med i någon tråd typ "vi på Östermalm" etc så hon kände sig väl hemma där och tänkte inte på att alla andra kunde läsa tråden också. Även de som inte var med på FL.

En sak till: Tack vare den där "Vi på östermalm"- tråden (den hette inte så, jag vet vad den heter men jag tänker inte skriva det här) så viste jag att hon var gravid låååångt innan hon berättade det för mig. Jag borde få en Oskar med tanke på hur överraskad jag blev när hon berättade det för mig
  • Ellaria
    Lykka skrev 2011-04-05 13:13:54 följande:
    shwS: ja, Wikipedia är ju såååå tillförlitligt!
    Eh... Nej, wikipedia i sig sjalv ar inte tillforlitligt, men du har nog varken forstatt grejen med wikipedia eller ens klickat pa min lank. Under artikeln finns ett trettiotal kallor som du kan lasa om du ar intresserad.

Faktan blir liksom inte annorlunda for det, i botten pa listan ligger Afrikanska lander.

(Vill bara papeka att det inte var jag som skrev det anonyma rasistiska inlagget som skapade den har diskussionen, jag ar inte rasist, jag gillar inte SD, men fakta argumenterar jag inte emot.)
    Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • Anonym

jag kommer aldrig att erkänna

Att jag utan att tveka en sekund skulle sätta på min svärmor ifall jag fick chansen om och om igen

• Anonym (Apor?)

Jag erkänner här!! Men kommer aldrig erkänna

Jag satte dit min "vän" till chefen genom att snoka och ha kommit på henne med att ha sex med diverse kolleger, och OUTAT detta på familjeliv, oanonymt. (smart)

Just då hatade vi varandra, hon är (var) en bitter jävel som fick HELA jobbet att gå emot mig och trakassera mig för att jag blev gravid innan henne, hon var avis på mig.....

Detta var min hämnd mot henne Demon

• Anonym (Omoralisk)

* att jag gladeligen skulle fira med trerätters och champagne om mitt ex och hans tjej försvann från jordens yta.

* att jag önskar livet ur en människa som har terroriserat mig och min familj i flera års tid nu.

* att jag spädde ut all hembrända spriten vi hade hemma med vatten, stackars dom som köpte den spriten av min pappa..

* att jag tänder på porr. Jag är en pryd flicka.

• Anonym (^^)

Jag skulle aldrig erkänna

*Att jag njuter av att vara singel efter 5 år långt förhållande
    *Att jag nu mer tänder på MÄN och inte killar i min egna ålder (23 år)

• Anonym (1234)

Haha, har läst hela tråden och både skrattat och förfasat mig över alla bekännelser här inne, tack!

Måste bara få kommentera snuttefilten/örngottet i örat.
    Jag har ingen snutte men gjorde exakt likadant när jag var liten. Jag har tänkt på det nu när jag är vuxen "men vad var det som var så skönt med en bit av örngottet i örat?". Men det var något som jag tyckte var sååå mysigt! (fast jag ville ha ett sådant där vitt och lite hårt örngott, till mamma skrek jag efter att hon bytt till fel sängkläder att "nej, det ska vara ett KALLT örngott!!!"

Hm, det finns nog inte särskilt mycket som jag inte redan, på ett eller annat sätt, bekännt/anförtrott mig om till någon i min närhet. Jag har lite omvänt problem, att jag är lite för ärlig, vilket faktiskt satt mig i den sitsen att folk trott att jag ljugit eller hittat på.

Det jag skäms rätt mycket över är att jag stal en hel del från ett av mina gamla jobb, mest cigaretter och godis, då tyckte jag att jag tog betalt för "sveda och värk" eftersom jag hade en psykopat till chef och vidriga arbetskamrater, men nu så här i efterhand så skäms jag något otroligt, fy så barnsligt och förbannat omoget av mig. Det hade väl för farao bara varit att få tummen ur röven och söka nytt jobb om det nu inte passade *läxar upp mitt tonårs-jag*

Åh, något min sambo vet om men som jag inte skulle våga yppa i min bekantskapskrets är att jag såg till att min vän inte fick komma tillbaka som timvikarie (vi jobbade på samma ställe). Visst, hon var förbannat ego och tänkte bara på sig själv i första rummet, vilket gjorde att jag fick göra bådem mitt och halva hennes jobb. Men, tja, fan inte sjysst av mig... (jag pratade med chefen som valde att lyssna på mig och inte gav den här tjejen fler timmar).

Sen går jag även runt och irriterar mig över att det är så få som fattar hur underbar jag är . Jag har få men underbara människor i min närhet, men önskar att jag hade fler nära vänner (har ingen "bästis" eller så). Jag bor i en håla och tröstar mig med att folk i överlag är korkade och därför inte har vett att uppskatta mig (jag som är så smart och rolig och snygg och speciell) :-S

Fast jag har i alla fall vett att garva åt mig själv och det faktum att jag har ett relativt stort ego

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!