Inlägg från: Anonym (Äcklad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Äcklad)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Anonym skrev 2011-04-04 11:35:50 följande:
    JA SJUKT BRA!!! Jag har rasat i vikt... ca 5kg i månaden. (vägde endast 60-någonting till mina 166cm då jag började, målet är 55).
    Du måste ju vara SJUKT störd... Kanske vore det en bättre idé att lägga de pengarna på psykologhjälp?
    Men visst, fortsätt ta Reductil (hur nu ett undernärt benrangel ens får tag på det) och håll tummarna för att du INTE åker på en fet blodpropp i t.ex. hjärnan så att du slipper sitta där å dregla som ett kolli, OM du överlever.

• Anonym (Äcklad)

Trodde ALDRIG på fullaste allvar att vuxna människor åt upp sina snorkråkor! ALDRIG! Det är ju vidrigt! Uäck!

Avundsjuka, otrohet, hata grannen ( brorsan - svägerskan -chefen mfl) det kan jag förstå. Fuska och ljuga - det kan jag förstå, MEN ÄTA SNORKUSAR! Fy tusan så äckligt!

• Anonym (Äcklad)
    Anonym (hehehe) skrev 2011-04-04 12:55:15 följande:
    kom på en till!

jag skulle aldrig erkänna att jag vill kasta sten på småbarn som skriker, och kasta ännu mer på föräldrsrna som inte uppfostrar sina ungar!
    Föräldrar som gullar med sina skrikande barn för att alla andra ska slippa störa sig, uppfostrar INTE barnen! Om man som förälder gör som du tydligen anser att man ska göra så visar man bara barnen att de får precis som de vill om de skriker. Du borde lära dig att andas lite... Du tvingas ju bara stå ut en kort stund av ditt liv, medan föräldrarna lever med sina barn 24/7. Alltså straffar man sig själv om man lär barnen att dåligt uppförande och skrik belönas med gull...
  • Anonym (Äcklad)
    Queenie70 skrev 2011-04-04 17:03:26 följande:
    Jag som gått och väntat på att bli avslöjad som en dålig människa av min omgivning inser efter att ha läst denna tråd att jag nog trots allt är både rätt snäll och ickeäcklig av mig....Herregud vad ni e elaka och snuskiga...*mållös*
    Jag håller med dig! 
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Haha) skrev 2011-04-04 17:32:35 följande:
    WT???

HAHA det här var ju riktigt kul att läsa!
    Personen menar nog White Trash... 
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Fd Fatso) skrev 2011-04-04 17:55:51 följande:
    Men om man vill kasta STEN på skrikande och irriterande ungjävlar som väsnas och stör alla andra, för att få dem att hålla käften så gullar vi inte med dem... Sen kasta sten på föräldrarna som inte uppfostrat ungarna till att från början inte hålla på och skrika är inte heller att gulla... Det som borde ske är att barnen skriker och vi kastar sten, de springer hem och gråter och deras föräldrar skäller ut dem för att de stört de vuxna och barnen får gå och lägga sig hungriga och lära sig en läxa.
    Till att börja med är det ju uppenbart att du inte läst vare sig mitt inlägg eller det jag kommenterade ordentligt...

Låter som om du inte har några barn... Och inte BÖR ha några heller! MIn son har skrikit vid ett par tillfällen. Jag brydde mig inte om ifall alla andra störde sig utan jag talade om för min son att "Sitt du där och skrik! Det är INTE du som bestämmer!" Däremot gjorde jag HONOM uppmärksam på att folk störde sig så att han tillslut blev tyst, eftersom det knappast är behagligt när en grupp människor sitter och blänger argt... Idag är han en väluppfostrad pojke som inte ens tjatar i affärer, för han har lärt sig att OM man skriker och beter sig illa så blir man UTAN vad det än var man ville ha när man började skrika/tjata. 
  • Anonym (Äcklad)
    Dorian Ertymexx skrev 2011-04-05 15:17:14 följande:
    ...att jag ibland tappat förtroendet för mänskligheten och framtiden. Att jag ser så mycket dumhet, fördomar, hat och okunskap, ovilja att ändra sig fast hela världen beror på det, att jag har svårt att tro att nästa generation har något att se fram emot annat än krig, hat och till slut en kvalfylld död.
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (åhhhhhhhhhh) skrev 2011-04-05 18:39:32 följande:
    Jag skulle aldrig erkänna..

Att jag idag skämdes över att gå i centrum med min invandrarman och våran son eftersom jag lusläst denna tråd och ser hur många som ser ner på invandrare. Men också för att jag är överviktig OCH gift med en arab som verkar vara det värsta en del vet. Även fast min man jobbar arslet av sig för att vi ska ha det bra och jag har fast jobb att gå tillbaka till efter mammaledigheten plus att jag pluggar för att vill ha ett bättre jobb än det jag har nu. Jag har aldrig heller älskat eller känt mig så älskad som jag gör i vårat förhållande. Trots det känns det nu som jag lika gärna kan dumpa min man eftersom "alla" ser ner på oss.

Jag skulle hellre aldrig erkänna att jag är så svag att jag bryr mig så pass mycket om vad som skrivs på ett forum på internet eftersom alla mina vänner ser mig som en stark tjej som aldrig tar någon skit.
    Förlåt mig men jag blir så ledsen för din skull- och så jävla förbannad! Se och uppskatta vad du har och skit i vad andra tycker. Hur lycklig tror du man skulle vara om man ständigt levde så att det passade alla andra? Lär dig att tycka synd om alla illasinnade, missunnsamma jantesvennar istället. Varenda en av dem är ju uppenbart i behov av att kliva på andra för att må bra...
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Snuttarn) skrev 2011-04-05 18:42:39 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag både suger på tummen (i sängen, framför tv:n, på dagarna om jag vilar eller inte har nått för mig, ja vart som helst om jag är sugen) och har snuttefilt som jag använder 24/7 och luktar på samtidigt som jag snuttar tummen och detta trots att jag i år fyller 25!
    Då måste inte jag heller erkänna att jag har en snutte jag med... Som inte blivit tvättad på typ 18 år för att jag hatar när nusselukten försvinner. Jag e 28... Haha!
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym skrev 2011-04-05 19:44:17 följande:
    haha, jag med! men när den börjar lukta surt eller min sambo säger eeeh ska du inte tvätta den där nu, den luktar typ svett haha då slänger jag den i tvättmaskinen. Vi snuttisar borde ju bilda klubb, trodde fan att jag var ensam men nu är vi iaf 3 om jag inte missat nåt. yay ^_^
    LOL Jaa.. Snutteklubben.. Haha! Min man tycker att jag är barnslig och hotar alltid med att kasta den när jag inte är hemma... =D Men han och hans familj förlorade alla sina ägodelar i ett inbördeskrig när han var yngre så jag vet att han förstår vad min nusse betyder för mig och att han aldrig skulle slänga den på riktigt. Jag har förresten haft min nusse sen jag var 1 år. =D
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym skrev 2011-04-05 19:58:52 följande:
    har du haft samma!?  jag har bytt min under årens lopp, har dom oftast tills dom är helt sönderträsade. Det viktigaste är att det är supermjukt och tunt tyg, typ som det blir med örngott när de är riktigt gamla och välanvända. Senast jag faktiskt hade en riktig snuttefilt, som man köper åt barn, var när jag var liten, sen har det varit t-shirtar och örongott :P Min sambo tycker som tur när att det är gulligt om än lite knasigt att jag stoppar in ett ihopsnurrat hörn i örat. I början låtsades jag som att jag bara hade den för att jag måste ha nåt över ögonen när jag sover och sen snuttade in den i örat när han inte såg men sen så upptäckte han det haha.
    Jaa! Jag har haft SAMMA! Jag kan tyvärr inte beskriva den eftersom jag då riskerar att bli avslöjad av folk som känner mig, men den är rätt medfaren vid det här laget.. Funderar på att lägga undan den - jag ska ju få barn nummer två snart - men det är ju sååå svårt!

Och då kan jag passa på att inte erkänna att jag nog skulle rädda den vid en brand och gärna skulle bli begravd med den...  Fast då får jag nog konservera den nu om det ska finnas nåt kvar på gamla dar. LOLOLOLOL
  • Anonym (Äcklad)
    MrsB2011 skrev 2011-04-05 20:47:15 följande:
    haha skit i det du! jag tycker det är lite småtufft med snutte ;)
    Ni är ju lite speciella! underbart! ska nog med skaffa en snutte nu!

och ja, gammalt material ska det vara! mjukt och urtvättat - och den där lite gamla lukten, den gillar jag :P
    LOL Jag sitter här med min nusse och bara fnissar... Den är dock inte ett tygstycke (örngott, filt eller dyl.) utan har en gång varit ett gosedjur. Nu är den mest en trasa då den först råkade ut för en olycka i "unga dar" plus att jag även gnidit med den under näsan, luktat på den, dragit den under naglarna OCH stoppat den i örat och näsan... I snart 28 år... Men jag har några örngott längst bak i linneskåpet som skulle passa! Hihi!
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym skrev 2011-04-05 22:05:35 följande:
    jag måste modifiera det jag skrev om att jag inte skäms, jag skulle ju aldrig sätta mig och snutta offentligt, typ ha med mig min snuttefilt på tunnelbanan, haha, sen att mina vänner garvat läppen av sig när de sett vad jag gör när jag ska sova är ju bara kul, känner mig så speciell så Vi snuttisar är ett eget släkte haha
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (yack!) skrev 2011-04-06 10:33:27 följande:
    Att jag nyss bjöd på mina egna annonser på tradera via morsan för att trissa upp priset är inget jag nånsin kommer erkänna! Demon
    Hoppas du vinner auktionerna då! Så blir du tvungen att pröjsa för din girighet på en gång... Haha! Demon
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (sex o sånt) skrev 2011-04-07 09:25:18 följande:
    Suck..... vilken människosyn som framkommer bara i detta lilla inlägg... "Utlänningar luktar illa men en del kan vara bra på att kn*lla, men det skulle jag aldrig erkänna för jag är en högre stående vit kvinna fylld av fördomar och förtryckta sexuella känslor"....... Jag hoppas verkligen att detta var ett one-night-stand och inte någon som du faktiskt låtsas respektera till vardags.
    Du gör helt rätt! Fortsätt umgås i ditt solsidangäng och lämna andra "lägre stående raser" till kvinnor som inte bara ser till hudfärgen och en stor k*k utan till individen...
    Halleluja! Cool En annan är gift och har två barn med en utlandsfödd, icke svensktalande, välpresterande (på alla plan) "NEGER" och om någon har problem med det så säger jag bara: Stackars, STACKARS dig... Ha ett underbart liv i självvald okunskap, fyllt av hat och bitterhet- så har jag ett underbart liv på det sätt jag vill leva!
  • Anonym (Äcklad)
    Arvinda skrev 2011-04-08 08:38:26 följande:
    Jag kan erkanna att jag tycker der ar valdigt tragiskt att så många blir provocerade och "acklade" av hur framlingar på gatan ser ut och var de kommer ifrån! Sen om en okand person hade en stark åsikt om samma persons utseende/ursprung, så hade attityden "skøt dig sjalv och skit i andra" dykt upp.

Tycker arligt talat synd om trångsynta och frdomsfulla manniskor, det måste vara så himla tråkigt!!
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym skrev 2011-04-08 15:58:14 följande:
    Jag kommer aldrig att erkänna att jag och min sambo dricker direkt ur mjölkburkar,  läsk- och bubbelvattenflaskor som står i kylskåpet som vi sen bjuder till folk som hälsar på. Jag vet att man borde ta fram ett glas men kanske ingen kommer hit imorgon så det är enbart vi som dricker ur den här mjölkburken...
    MjölkBURKAR? Vart bor ni? LOL (om du inte menar kondenserad mjölk, för det säljs i konservburkar)
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!