Anonym skrev 2011-04-05 19:58:52 följande:
har du haft samma!? jag har bytt min under årens lopp, har dom oftast tills dom är helt sönderträsade. Det viktigaste är att det är supermjukt och tunt tyg, typ som det blir med örngott när de är riktigt gamla och välanvända. Senast jag faktiskt hade en riktig snuttefilt, som man köper åt barn, var när jag var liten, sen har det varit t-shirtar och örongott :P Min sambo tycker som tur när att det är gulligt om än lite knasigt att jag stoppar in ett ihopsnurrat hörn i örat. I början låtsades jag som att jag bara hade den för att jag måste ha nåt över ögonen när jag sover och sen snuttade in den i örat när han inte såg men sen så upptäckte han det haha.
Jaa! Jag har haft SAMMA! Jag kan tyvärr inte beskriva den eftersom jag då riskerar att bli avslöjad av folk som känner mig, men den är rätt medfaren vid det här laget.. Funderar på att lägga undan den - jag ska ju få barn nummer två snart - men det är ju sååå svårt!
Och då kan jag passa på att inte erkänna att jag nog skulle rädda den vid en brand och gärna skulle bli begravd med den... Fast då får jag nog konservera den nu om det ska finnas nåt kvar på gamla dar. LOLOLOLOL