Jag kommer aldrig erkänna!!!!
Lite roligt att du fortsätter att kritisera när du inte heller har meningar som är helt korrekta.
Får till och med ett instämmande om att det behövdes ett komma.
Lite roligt att du fortsätter att kritisera när du inte heller har meningar som är helt korrekta.
Får till och med ett instämmande om att det behövdes ett komma.
Måste erkänna att förutom att jag är en gudinna i sängen även är väldigt duktig på svenska språket, både i tal och skrift.
Ja det stämmer ser jag. Ber (snälla elaka) tusen gånger om ursäkt.
Bara en liten fråga: syns det inte att man är gravid i sjunde månaden....? Och alla sympton på det som
illamående + kräkningar och sist men inte minst att mensen upphör! Konstigt att han inte undrar varför hon aldrig har mens numera........??
Jovisst allt det har jag också läst och tar väl inte in allt men när du lever ihop med en man och inte har sex när du har mens så verkar det lite besynnerligt att ni har sex nu utan ett uppehåll...på säg en vecka per månad. när du är i sjunde månaden. Det är alltså sju månader utan mens!! Min fråga var ju varför han inte märker då att du aldrig har mens idag...?? Och ingen normal man går väl i sopor och letar efter tamponger och bindor!!
Kommer aldrig erkänna att jag hatar kärringen som flyttat in i vårt hus, Hon har förstört stämningen genom att snacka massa skit och ljuga om folk som bor här.
Att jag är så glad att jag inte har ett förhållande, är sambo eller gift så jag som singel
slipper oroa mig för otrohet
inte behöva misstänka otrohet och snoka i mobilen eller i annat material för att upptäcka det
ha en partner som inte vill ha sex när jag vill eller vill ha sex när jag inte vill
Kommer aldrig erkänna att jag vill bo långt ut i skogen i eget hus för att slippa möta människor och ha något med dom att göra överhudtaget. Är så innerligt trött på dom. Falska, elaka, själviska, giriga, bittra, griniga, skvallriga, avundsjuka, missunnsamma, otrogna, okänsliga bland annat. Dom enda jag vill ha omkring mig och leva med är djur.