Inlägg från: Anonym (Elak) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elak)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Anonym (Elak) skrev 2011-07-24 13:19:17 följande:
    ?

Lite roligt att du fortsätter att kritisera när du inte heller har meningar som är helt korrekta.

Anonym skrev 2011-07-24 14:18:55 följande:
    Ja, det instämmer jag absolut i, men att sätta dit ett MEN eller SOM gör den inte grammatiskt korrekt.

Får till och med ett instämmande om att det behövdes ett komma.

• Anonym (Elak)

Måste erkänna att förutom att jag är en gudinna i sängen Drömmer även är väldigt duktig på svenska språket, både i tal och skrift. Glad

• Anonym (Elak)
    Anonym (snälla elaka) skrev 2011-07-24 12:01:22 följande:
    Man kan vara otroligt intelligent och ha hög IQ, men ändå stava som en kratta och vara urusel på att uttrycka sig via skrift. Det går nödvändigtvis inte hand i hand.
    Finns många puckon som kan uttrycka sig väl i skrift som är ena riktiga skaft...
    Trodde jag svarade på det nyss? Först skriver du att du stör dig på att folk särskriver och inte kan hantera svenska språket. Jag kommenterar det med att det saknas ngt i meningen och får medhåll, men då fortsätter du att skriva som inlägget ovan. Du har ju faktiskt ett fel i din mening men du verkar inte kunna erkänna det?
  • Anonym (Elak)

Ja det stämmer ser jag. Ber (snälla elaka) tusen gånger om ursäkt. Hjärta

• Anonym (Elak)
    Anonym skrev 2011-07-24 14:59:30 följande:
    Det är jag också. Min mening behövde definitivt ett komma, men du ville ju sätta dit ett "men" eller "som" som skulle göra den helt ogrammatisk. Det gör inte att jag tror att din svenska är dålig i allmänhet, alla kan göra misstag.
    Absolut, håller med. Alla kan göra misstag, jag med. Och det är lätt hänt här på FL när man kan ha lite bråttom ibland att säga sin mening och vill få in sitt inlägg så fort som möjligt.
  • Anonym (Elak)

Bara en liten fråga: syns det inte att man är gravid i sjunde månaden....? Förvånad Och alla sympton på det som
    illamående + kräkningar och sist men inte minst att mensen upphör! Konstigt att han inte undrar varför hon aldrig har mens numera........??

• Anonym (Elak)
    Anonym (hehe) skrev 2011-07-24 22:06:23 följande:
    Njae, det syns inte så mycket på mig eftersom jag är sk "kraftigt överviktig".. Har mest bara en massa lösfett på magen om man nu kan uttrycka det så.. Och mensen? Varför skulle han veta när jag har mens och inte? Vi haraldrig haft sex under mens eftersom jag tycker det är lite äckligt så han märker ju inget? Han går ju inte direkt och spanar efter tamponger, bindor eller liknande i soptunnan..
    Eftersom jag inte tror ett dugg på det du skriver om ditt bajs mm så tror jag inte på det här heller. Over and out!
  • Anonym (Elak)

Jovisst allt det har jag också läst och tar väl inte in allt men när du lever ihop med en man och inte har sex när du har mens så verkar det lite besynnerligt att ni har sex nu utan ett uppehåll...på säg en vecka per månad. när du är i sjunde månaden. Det är alltså sju månader utan mens!! Min fråga var ju varför han inte märker då att du aldrig har mens idag...?? Och ingen normal man går väl i sopor och letar efter tamponger och bindor!!

• Anonym (Elak)
    Anonym skrev 2011-07-24 23:13:27 följande:
    Fast en vecka har man väl knappast mens? Jag har mens i tre dagar, och så långt kan det ju lätt gå utan att man har sex.
    Mensen kan naturligtvis variera från person till person men att kan vara mellan 2-8 dagar. Äter man p-piller blir den givetvis kortare ca 3-5 dagar.
    Betydelsen av att jag skrev ...säg en vecka är att den kan variera just mellan 2-8 dagar och inte 1 vecka precis.
  • Anonym (Elak)
    Anonym (hehe) skrev 2011-07-24 23:22:29 följande:
    Nu förstår jag faktiskt inte alls vad du syftar på? Mitt sexliv? Ja eh.. vi ha sex omkring en till två ggr i veckan dom senaste åren. Om vi då säger att jag har mens 3-4 dagar i månade så märker han ju inte det? Att den saknas alltså, Ja det är sju månader utan mens eftersom jag varit gravid i sju månader ? Alltså faktiskt, i dont get it?
    Hade ingen aaaaning om att ni hade sex en till två gånger i veckan dom senaste åren och att du har mens 3-4 dagar i månaden.
    Jag hoppas att han får följa med på förlossningen, att du inte tänker hålla den hemlig också?
    Hela den här historien om dig och din hemliga graviditet får faktiskt mig att må riktigt illa.
  • Anonym (Elak)

Kommer aldrig erkänna att jag hatar kärringen som flyttat in i vårt hus, Hon har förstört stämningen genom att snacka massa skit och ljuga om folk som bor här.

• Anonym (Elak)
    Anonym (nyfiken-ung) skrev 2011-08-10 07:57:21 följande:
    Tjej - tjej, kille - kille, tjej - kille??
    NU blev du nyfiken......haha
  • Anonym (Elak)

Att jag är så glad att jag inte har ett förhållande, är sambo eller gift så jag som singel

slipper oroa mig för otrohet
    inte behöva misstänka otrohet och snoka i mobilen eller i annat material för att upptäcka det
    ha en partner som inte vill ha sex när jag vill eller vill ha sex när jag inte vill

• Anonym (Elak)

Kommer aldrig erkänna att jag vill bo långt ut i skogen i eget hus för att slippa möta människor och ha något med dom att göra överhudtaget. Är så innerligt trött på dom. Falska, elaka, själviska, giriga, bittra, griniga, skvallriga, avundsjuka, missunnsamma, otrogna, okänsliga bland annat. Dom enda jag vill ha omkring mig och leva med är djur.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!