Inlägg från: Anonym (Elak) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elak)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Anonym skrev 2011-07-16 19:10:55 följande:
    Jag brukar försiktigt stoppa upp ett finger i stjärten på min sambo medans denne sover, sen slickar och suger jag på fingret och luktar på det. Skulle jag aldrig erkänna för någon!
    Likaså brukar jag stå utanför när denne bajsar och sen luktar jag i dennes använda underkläder. Stört?

Jag brukar skrapa bort "flagor" från hårbotten som jag äter upp, äter sårskorpor och allt som lossnar från kroppen. yummy!

Jag sätter alltid fast en massa kråkor under bord/soffor och sånt när jag är hemma hos någon annan. Liksom jag brukar torka mig efter jag kissat med handduken hos andra . Busigt.

Jag gillar att kissa ner mig i duschen med kläderna på.

Jag är en liten elak jävel emellanåt, även om jag aldrig erkänner det! Jag är ju typ den snäällaste jag känner... (?)
    Nej du det där går iallafall inte jag på  Skål
  • Anonym (Elak)
    Anonym (snälla elaka) skrev 2011-07-16 20:41:56 följande:
    Det var jag som skrev inlägget ovan. Va? Går du inte på att jag är snäll eller elak? Fattar inte... *lite trögtänkt just nu*
    Jag går inte med på att det skrev i ditt erkännande är sant, för jag tror att du luras Obestämd
    Men för att göra mycket av det där så är du nog ganska elak, ja. Men du har säkert goda sidor också Glad
  • Anonym (Elak)
    Anonym (snälla elaka) skrev 2011-07-20 22:01:16 följande:
    Nyfiken ung; vaffan?? Va? Hahaha.... Hur fan kom du enss på tanken att prova en Hundjävel liksom? That's wierd... ^^
  • Anonym (Elak)

Jag kommer aldrig att erkänna att jag vet att mitt ex aldrig kommer att träffa en lika sexig kvinna som mig, som suger som en gudinna och knullar som en dröm. Han kommer att bli besviken och det känns så helt jävla underbart.

• Anonym (Elak)

Tror? vi tror ingenting, vi vet.

• Anonym (Elak)
    Anonym skrev 2011-07-24 11:54:46 följande:
    att jag tycker det är fantastiskt roligt när de som skriver i tråden om hur otroligt smarta de är och att de nästan är genier inte kan hantera språket för fem öre och särskriver...

....om hur otroligt smarta de är och att de nästan är genier MEN inte kan hantera språket för fem öre och särskriver

eller

....om hur otroligt smarta de är och att de nästan är genier SOM inte kan hantera språker för fem öre och särskriver.

har inte du också lite problem med att hantera språket för fem öre? Grammatiskt.
  • Anonym (Elak)
    Anonym (snälla elaka) skrev 2011-07-24 12:01:22 följande:
    Man kan vara otroligt intelligent och ha hög IQ, men ändå stava som en kratta och vara urusel på att uttrycka sig via skrift. Det går nödvändigtvis inte hand i hand.
    Finns många puckon som kan uttrycka sig väl i skrift som är ena riktiga skaft...
    ?
  • Anonym (Elak)
    Anonym skrev 2011-07-24 13:37:50 följande:
    Fast du har väl ändå fel i sak där. Det behövs inget "men" eller "som" där för att göra meningen korrekt.
    Men det är något som fattas i meningen, ett komma vore på sin plats. Det märker du väl själv när du läser den?Den flyter inte. Pröva en gång till. Läs den långsam och noga.
  • Anonym (Elak)

Förlåt! Långsamt ska det vara. Kan ju inte anmärka på andra när jag själv skriver fel.
    Glömde också mellanslag mellan frågetecken och Den. Ledsen.

• Anonym (Elak)
    Anonym skrev 2011-07-24 13:36:34 följande:
    Jo, absolut, men jag påstår inte heller att jag är överintelligent och nästan geni.
    Kan du inte ge något exempel? Vore intressant att se. På den usla hanteringen av språket och särskrivningen.
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!