• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Jag skulle aldrig erkänna att för varje gång jag ser att min sambo porrsurfat i smyg och försökt radera efter sig tillåter mig själv att hångla eller liknande med en annan kille i smyg. För mig är det samma sak och eftersom han inte berättat sina spelregler behöver jag inte berätta mina ;) De enda som vet är två av mina tjejkompisar, för de gör precis likadant.

• Anonym

jag kommer aldrig erkänna inför min sambo att jag har proppat i mig 15 gräddbollar idag.
    eller att jag dagligen kollar hans mail

• Anonym
    SofiaO skrev 2011-04-12 13:24:34 följande:
    15 gräddbollar?? Du skämtar?? *haha* Är det ens möjligt??
    hehe i kid you not....sådana 'små' i en låda. det är ju bara luft ju!! jag ljög och sa att jag hade delat de första 6 med min syster när jag i själva verket åt upp alla själv....
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-12 13:11:06 följande:
    jag kommer aldrig erkänna inför min sambo att jag har proppat i mig 15 gräddbollar idag.
    eller att jag dagligen kollar hans mail
    Haha, jag har också delat en kaka, haft över någon på fika eller varit iväg på fika ibland när jag pratar med sambon, fast jag egentligen tryckt i mig allt själv ;)
  • Anonym

Jag kommer aldrig att erkänna...
     ...att jag drog världens sjukaste aprilskämt för min sambo. Fick sluta ett par timmar tidigare på jobbet den 1a april och påstod då att min brukare som jag vårdar palliativt hade gått bort, vilket alltså inte var fallet. Osmakligt, men kul! Han gick på det totalt.
    ... att jag tycker det är skitkul att snatta och gör det jätteofta.
    ...att jag brukar muta min sexåring med pengar om hen går upp på lördagarna och sköter om sitt treåriga syskon några timmar så att jag kan sova.
    ... att  jag använder diverse olagliga substanser de fåtal gånger per år som vi har barnvakt och är ute och festar.
    ... att jag har min sambos lösenord till både facebook och mail utan att han vet om det och ofta är inne och snokar.
    ... att jag snackar skit om de flesta av mina vänner tillsammans med sambon.
    ...att jag haft sex med min sambos bästa väns flickvän på fyllan.
    ... att jag har noll insikt om pengar och har mängder av krediter och smålån som jag tagit till skitsaker. Klar lyxfällanvarning.
    ... att jag är skittmallig över min universitetsutbildning och ser ner på folk som inte vidareutbildat sig.

• Anonym
    frun01 skrev 2011-04-12 18:11:36 följande:
    Jag håller med. Varför skulle man tycka att det är kul att bli vinglig och slöddra? Att inte kunna stå för sina handlingar och dricka som en ursäckt att bete sig dumt, är vad töntar skulle göra...
  • Anonym

Jag kommer aldrig att erkänna att.....

*Jag tycker dom som inte VILL amma sina barn pga olika själviska anledningar är lata och själviska och sämre föräldrar.
    *Att jag fantiserar om att min sambo ska knulla en av mina tjejkompisar när jag ser på.
    *Att jag är GLAD att jag har barn av båda könen. Känns nästan som det är bättre än att "bara" ha antingen pojkar eller flickor.
    *att jag suger på tummen
    *Att jag avskyr min svärmor
    *Att en av mina kompisar har en FUL unge.

• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna att mitt barn har ett arabiskt namn och inte ett svenskt namn som mina föräldrar tror. Jag kommer aldrig erkänna att jag hatar mina bröder och njuter varje gång det går illa för dom. kommer aldrig erkänna att jag stulit pengar i omkläningsrumm på gymet och andra ställen. kommer aldrig erkänna att jag älskar mitt ex ännu

• Anonym

- att jag tycker det är fruktansvärt vidrigt me folk som ammar barn äldre än 1 år
    - för min chef att jag hatar henne/honom sjukt jävla mkt.
    - att jag tryckt i mig 3 (!!!) bullar idag
    - att jag tycker att en bekants unge inte är det minsta söt.
    - att ja inte vill umgås/synas med feta människor
    - att jag inte tål min svärmor

• Anonym

Jag skulle aldrig erkänna:

Att jag älskar att flörta runt på nätet bara för att se hur många som"nappar" men skulle aldrig någonsin vara otrogen mot min sambo ! Att jag blev överlycklig när jag fick veta att mitt barn var en pojke även fast jag sa att jag inte brydde mig om könet. Att jag fort får stökigt hemma när jag är ensam och får panik när det kommer någon och hälsar på. Att jag börjat röka igen !! Fast det går snart inte att gömma de Att jag stör mig på min svägerska och jag hatar henne verkligen ! Att jag ibland inte duschar på en vecka bara för att jag inte orkar. Att jag verkligen hatar min kropp och får skuldkänslor bara av att se den i spegeln. Hur fan kan jag se ut som jag gör (är inte fet men kroppen har fått ta stryk av graviditeten) Att jag har haft sex med 8 pers när jag sa till min sambo att det bara var 3. Att jag stör mig på folk som skaffar barn när dom inte har råd bara för att dom tror att allt kommer att bli så mycket bättre ifall dom gör de. Hallå det fattar ju vem som helst att det bara kommer att gå åt skogen !?
    Listan kan göras lång.......
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!