• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Anonym (ISCH!!!) skrev 2011-04-08 23:47:12 följande:
    Ja, jag tycker inte mig kunna tolka det på så många andra sätt... Förstår inte varför man skulle spela hård och obrydd när det gäller barn egentligen...
    mja men det är väl knappast det märkligaste erkännandet i den här tråden...
  • Anonym
    Anonym (>.<) skrev 2011-04-09 02:34:40 följande:
    "Jag kommer aldrig erkänna  att jag tycker att folk som inte tar till sig av ett visst råd i vissa trådar är dumma" Hur menar du här? Och varför är det nånting du aldrig skulle stå för?
    Därför att jag inte vill sätta mig över andra människors eget tänkande, trots att jag vet att de går miste om nåt om de inte följer mitt råd. Det är deras problem om de inte lyssnar. Men detta är en erkännandetråd och inte där man ska diskutera och förklara sina erkännanden så punkt här =)
  • Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2011-04-08 20:27:32 följande:
    MjölkBURKAR? Vart bor ni? LOL (om du inte menar kondenserad mjölk, för det säljs i konservburkar)
    på ett ställe med en konstig dialekt, insåg efteråt att det brukar kanske stå mjölkpaket i skrift, mjölkburk pratar man om...
  • Anonym

...att det var jag som skrev att det är synd om pojkmammor och skrev det enbart för att provocera. Tydligen gick det ju hem eftersom det finns en spinofftråd. Hahahahahaaa!

• Anonym

Jag gillas bdsm och bondage, såpass mycket att jag ibland skriver sexnoveller med bdsm-tema på en anonym blogg. Jag har via den bloggen lärt känna en del bdsm-människor och de av dom som utövar bdsm på riktigt anser jag var mer eller mindre galna. Dom har alla en psykiatrisk historia och har oftast i nåt skede knarkat. Jag skulle aldrig någonsin ha nåt att göra med nån av dom. Så det får förbli mina fantasier, men jag önskar att min sambo en dag säger "Jag vill att du binder mig och piskar mig..."

• Anonym
    Anonym (håller med) skrev 2011-04-04 10:17:07 följande:
    Tycker precis som du... har själv hafr två prematura barn i kuvös och pumpat som bara den i månader!!! =)
    Tycker som er också, även om jag är väl en av dom som räknas in.
    Mitt barn tillhör kategorin "Extremt förtidigt fött" och jag pumpade för fullt i 1½ månad, utan ens en enda liten droppe mjölk. Testade olika metoder för att få igång mjölken förgäves.

Men jag hatar människor som väljer att låta bli amning pågrund av lathet, eller att de är rädda att "brösten ska bli försstörda"
  • Anonym

"att jag satte upp en skämtlapp om ett borttappat husdjur i trapphuset vilket nu har resulterat i omskrivningar i diverse tidningar, polispådrag och allmän panik....Oskyldig "

Jag väntar tålmodigt på att någon ska erkänna!

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-09 19:01:01 följande:
    "att jag satte upp en skämtlapp om ett borttappat husdjur i trapphuset vilket nu har resulterat i omskrivningar i diverse tidningar, polispådrag och allmän panik....Oskyldig "

Jag väntar tålmodigt på att någon ska erkänna!
    Ha, ha! Men varför skrev du skämtlappen?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-09 19:54:12 följande:
    Ha, ha! Men varför skrev du skämtlappen?
    nejnej, någon annan!
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!