Jag kommer aldrig erkänna!!!!
Att jag bajsade i bassängen och skrek att min kompis gjorde det. Så hon blev retad restan av livet för bajsflickan.
Att jag bajsade i bassängen och skrek att min kompis gjorde det. Så hon blev retad restan av livet för bajsflickan.
Att jag hittade en dött djur och la den i ett klädskåp på ett sjukhus.. Gud vad det måste luktat.
Jag kommer aldig erkänna:
-Att jag tycker mina fisar luktar gott ibland.
-Att jag tänker på andra ibland när jag ligger med min sambo
-Att jag önskar att jag inte fått barn så tidigt i livet.
-Att jag känner mig låst
-Att jag är för feg för att separera.
-Att jag egentligen inte tycker om min familj (mamma, pappa, syskon)
Att när jag var 16 år låg med min mosters sambo,deras förhållande tog slut något år efter det?
Att jag fortfarande som vuxen älskar att pilla bort sårskorpor..som jag sedan stoppar i munnen!
Hur många jag legat med,kan inte räkna dom!
Att när jag var yngre snodde 30000 i kontanter av en äldre man!
Att jag ser ner på nästan alla mina "vänner" jag har nu,bortskämd medelklass som fått allting serverat på silverfat!
Vi söp i hans lägenhet..han somnade och jag kollade skåpen,hittade pengar och drog!
Att jag egentligen är en ganska osäker person, fast jag framstår som ganska säker och många lyssnar på det jag säger. Jag bryr mig lite för mycket om vad folk tycker och tänker om mig, fast jag sägeratt jag inte gör det.
Jag skulle heller aldrig erkänna att min bästa vän har fått ett sötare barn än vad jag har fått....
Att jag är väldigt nöjd när jag märker att min son utvecklas liiiite snabbare än andra barn på något område.