Jag kommer aldrig erkänna!!!!
Med lite fantasi kan man komma långt,
Alltså alla ni som skriver att ni luktar på era fisar - jag fattar inte! Hur gör man för att inte känna hur fisen luktar? Om det är en luktfis så känner man ju det. Inte direkt så man springer iväg och sätter häcken framför en fläkt för att slippa känna lukten?
Jag kommer aldrig erkänna att jag när jag var yngre pratade med mig själv, fast jag låtsades att jag hade en konversation med någon annan, oftast på engleska, låtsades att jag bodde i usa och fantasierna handlade alltid om att jag hade en nära kontakt med en äldre kille som alltid skyddade mig mot allting, en storebror, grannkillen eller så. Dessa fantasier hade jag dagligen och tröstade mig med när jag skulle sova. Kan fortfarande ha de fantasierna fast bara i huvudet, om det är dåligt i förhållandet och jag vill drömma mig bort. Fast det är aldrig nåt sexuellt. Faderskomplex kallas det visst. Varför det var på engelska var nog för att jag gärna föreställde mig snygga killar som jag sett på tv eller nån idol, och de var oftast amerikanska. haha, knasigt.
Jag skulle aldrig erkänna att jag förut, nu är det länge sen, brukade stänga av ljudet på min mobil, låtsas ringa någon och pratade med ingen alls på tunnelbanan för att låtsas att jag hade ett roligare liv än jag hade. Gud så patetiskt! Ibland pratade jag på engelska för att låta cool och världsvan. Ännu mer patetiskt HAHA
jag kommer aldrig att erkänna att jag avundas anorektikers viljestyrka