• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Anonym (Tessa) skrev 2011-04-04 08:18:27 följande:
    Låter ju trovärdigt Solig 

Med lite fantasi kan man komma långt,
    Ja eller hur Skrattande
  • Anonym

Alltså alla ni som skriver att ni luktar på era fisar - jag fattar inte! Hur gör man för att inte känna hur fisen luktar? Om det är en luktfis så känner man ju det. Inte direkt så man springer iväg och sätter häcken framför en fläkt för att slippa känna lukten?

• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna att jag när jag var yngre pratade med mig själv, fast jag låtsades att jag hade en konversation med någon annan, oftast på engleska, låtsades att jag bodde i usa och fantasierna handlade alltid om att jag hade en nära kontakt med en äldre kille som alltid skyddade mig mot allting, en storebror, grannkillen eller så. Dessa fantasier hade jag dagligen och tröstade mig med när jag skulle sova. Kan fortfarande ha de fantasierna fast bara i huvudet, om det är dåligt i förhållandet och jag vill drömma mig bort. Fast det är aldrig nåt sexuellt. Faderskomplex kallas det visst. Varför det var på engelska var nog för att jag gärna föreställde mig snygga killar som jag sett på tv eller nån idol, och de var oftast amerikanska. haha, knasigt.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 21:23:03 följande:
    Alltså alla ni som skriver att ni luktar på era fisar - jag fattar inte! Hur gör man för att inte känna hur fisen luktar? Om det är en luktfis så känner man ju det. Inte direkt så man springer iväg och sätter häcken framför en fläkt för att slippa känna lukten?
    När man känner att man måste släppa väder så fiser man helt enkelt i sin egen hand och tar snabbt upp den och luktar Eller om man fiser så drar man med handen under häcken och sniffar in den underbara doften, fångar upp prutten helt enkelt XD
  • Anonym

Jag skulle aldrig erkänna att jag förut, nu är det länge sen, brukade stänga av ljudet på min mobil, låtsas ringa någon och pratade med ingen alls på tunnelbanan för att låtsas att jag hade ett roligare liv än jag hade. Gud så patetiskt! Ibland pratade jag på engelska för att låta cool och världsvan. Ännu mer patetiskt HAHA

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 21:28:16 följande:
    När man känner att man måste släppa väder så fiser man helt enkelt i sin egen hand och tar snabbt upp den och luktar Eller om man fiser så drar man med handen under häcken och sniffar in den underbara doften, fångar upp prutten helt enkelt XD
    Haha, är det sant? Men varför, man känner väl doften ändå utan att vara där och gräva med näven?
    Kul info dock
  • Anonym

jag kommer aldrig att erkänna att jag avundas anorektikers viljestyrka

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 21:31:22 följande:
    Haha, är det sant? Men varför, man känner väl doften ändå utan att vara där och gräva med näven?
    Kul info dock
    Nej men man får ju inte den där pikanta delen av doften om man inte känner den riktigt nära näsan hahaha fråga mig inte varför, vi fis-sniffare är väl lite speciella antar jag
  • Anonym
    Anonym (Måsen) skrev 2011-04-05 21:36:50 följande:
    Det där har jag med gjort!
    En period så hittade jag på ett eget språk som jag pratade för att låtsas om att jag var ännu mer världsvan! Patetiskt!
    En gång låtsades jag att jag var make up artist som skulle på nåt sorts jobb inför en show hahaha, jag var 17 bast och vete fan om jag var så jäkla snyggt sminkad själv, tyckte jag dock som hade den där isadora kollektionen med gul, rosa, grön och gul ögonskugga.
  • Anonym
    Anonym (Elak) skrev 2011-04-05 22:00:58 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna för någon att jag fortfarande kissar i bassänger och i allmäna duschar för jag orkar inte gå på toa. Tyckr det är skönt att kissa i vattnet!
    hahaha
    samma här!!
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!