• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym skrev 2011-04-04 11:35:50 följande:
    JA SJUKT BRA!!! Jag har rasat i vikt... ca 5kg i månaden. (vägde endast 60-någonting till mina 166cm då jag började, målet är 55).
    Du måste ju vara SJUKT störd... Kanske vore det en bättre idé att lägga de pengarna på psykologhjälp?
    Men visst, fortsätt ta Reductil (hur nu ett undernärt benrangel ens får tag på det) och håll tummarna för att du INTE åker på en fet blodpropp i t.ex. hjärnan så att du slipper sitta där å dregla som ett kolli, OM du överlever.

• Anonym (hemska mig)

Jag skulle aldrig erkänna:

Att jag tycker illa om i stort sett alla i min släkt. De är otrevliga, buffliga, dricker för mycket, kan häva ur sig vad som helst, när som helst. Vi umgås med dem vid ett par tillfällen per år, mest för att barnen någon gång ska få träffa mormor och morbröder etc.

Att jag tycker att en av mina kompisar har det rent ut sagt snuskigt hemma. Massor av barn, hundar, katter och fåglar. Hon försöker säkert hålla någorlunda städat men det säger sig självt att det är omöjligt. Jag äter helst inget som är tillagat i det köket om jag säger så.

• Anonym

Att jag är så besviken över att mitt första barn var en pojke

Att jag känner tacksamhet varje dag över att 2:an blev en flicka

Att jag njuter av vetskapen om att våra barn blir favoriserade över svägerskans (hennes är skit jobbiga och bråkar hela tiden)

Att jag sitter för mycket framför datorn

Att jag stulit pengar från mitt jobb

Att jag ibland är för hårdhänt med barnen

Att jag är lat men naturligt smal så jag säger att jag tränar

Att vi har mer pengar än vi visar utåt, vi fick nämligen huset vi bor i så vi lever nästan gratis

Att jag var otrogen i början av vårat förhållande

Att jag inte sopsorterar så bar som jag utger mig för

Att jag inte tål mina arbetskolegor

Att jag slängde alla min mans bilder som han hade med sitt ex, och tänkte skylla på att dom försvunnit i flytten (fast han frågade aldrig efter dom)

• Queenie70

Jag som gått och väntat på att bli avslöjad som en dålig människa av min omgivning inser efter att ha läst denna tråd att jag nog trots allt är både rätt snäll och ickeäcklig av mig....Herregud vad ni e elaka och snuskiga...*mållös*

• Anonym (bajsnödig)

Jag kommer aldrig erkänna att jag under en kväll med en kille jag just träffat bajsade i källaren. Fick en akutattack och vågade inte bajsa så han skulle höra (och lukta). Så hittade på någon ursäkt, gick ner i källaren och bajsade i en hink! 

• Queenie70

Jag erkänner öppet att jag anser att vuxna människor som äter sina snorkråkor inte har nåt som helst existensberättigande och borde skjutas i gryningen som galna hundar.

• Anonym (oj)

Jag skulle aldrig erkänna att...

...jag aldrig fått orgasm genom samlag. Fejkar varenda gång med mannen.

...jag tycker att kvinnor som inte ammar är själviska och lata

...jag föraktar kvinnor som försöker jobba i manliga brancscher.

...jag hoppas att kvinnor som röker under graviditeten får missfall

...jag hamnade i fyllecell en natt när mannen och vårt barn var bortrest. Det är fan det som ger mig mest ångest. Total förnedring. Ljög ihop en historia om vart jag varit.

...jag dricker minst en starkcider varje dag.

...jag för ungefär ett år sedan hade sex med en okänd man för fem tusen spänn

...jag under ett år hade ett förhållande med en annan man och sa att mina övernattningar och sena kvällar var jobbrelaterade

• Anonym (fg)
    Anonym (bajsnödig) skrev 2011-04-04 17:03:31 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag under en kväll med en kille jag just träffat bajsade i källaren. Fick en akutattack och vågade inte bajsa så han skulle höra (och lukta). Så hittade på någon ursäkt, gick ner i källaren och bajsade i en hink! 
    Vart gjorde du av hinken?
  • Anonym (Äcklad)

Trodde ALDRIG på fullaste allvar att vuxna människor åt upp sina snorkråkor! ALDRIG! Det är ju vidrigt! Uäck!

Avundsjuka, otrohet, hata grannen ( brorsan - svägerskan -chefen mfl) det kan jag förstå. Fuska och ljuga - det kan jag förstå, MEN ÄTA SNORKUSAR! Fy tusan så äckligt!

• Anonym (oj)
    Anonym (oj) skrev 2011-04-04 17:05:54 följande:
    Jag skulle aldrig erkänna att...

...jag aldrig fått orgasm genom samlag. Fejkar varenda gång med mannen.

...jag tycker att kvinnor som inte ammar är själviska och lata

...jag föraktar kvinnor som försöker jobba i manliga brancscher.

...jag hoppas att kvinnor som röker under graviditeten får missfall

...jag hamnade i fyllecell en natt när mannen och vårt barn var bortrest. Det är fan det som ger mig mest ångest. Total förnedring. Ljög ihop en historia om vart jag varit.

...jag dricker minst en starkcider varje dag.

...jag för ungefär ett år sedan hade sex med en okänd man för fem tusen spänn

...jag under ett år hade ett förhållande med en annan man och sa att mina övernattningar och sena kvällar var jobbrelaterade
    *branscher
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!