• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym
    Anonym (skäms) skrev 2011-04-04 12:58:43 följande:
    Att jag en gång ringde hem till mitt ex mamma och låtsades vara en advokat som utredde en stämning mot hennes son..

Det här var flera flera år sen och jag var ung men skäms så fruktanvärt över detta fortfarande. Iofs var killen mytoman och stal pengar av folk men vafan...jag kunde ha låtit det vara!!

Ush vad jag skäms.
    Hur utreder man en stämning? Flört
  • Anonym

Jag kommer aldrig erkänna att jag brukar titta ner i toalettstolen innan jag spolar.

• Anonym (P)
    Anonym skrev 2011-04-04 13:02:07 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag brukar titta ner i toalettstolen innan jag spolar.
    Det gör jag med, man måste ju se efter hur mycket det blev den här gången, och av vilken kvalité
  • Anonym (skäms)
    Anonym skrev 2011-04-04 13:00:16 följande:
    Hur utreder man en stämning? Flört
    Hahahaha ingen aning! Var väl inte direkt så jag sa men sa typ att hennes son blivit stämd och massa sånt.
    Piningt!!
  • Anonym (:-))

att jag stör mig på folk som säger att deras Eda inte hjälpte under förlossningen!
    Hur fan vet dom det?? 

• Anonym (åhhhhhhhhhh)
    Anonym (fegisar) skrev 2011-04-04 12:57:07 följande:

- Att jag tycker att det är väldigt fegt och mesigt att skrika när man föder barn, varför inte vända smärtan inåt och göra en kraft av den istället?
    Vet att många BM håller med mig.
    ÅH GUUD! Det där är det mest irriterande jag läst, i alla fall i den här tråden. Min dag är förstörd. (Nästan, haha)
  • Anonym (många skelett)

Jag kommer aldrig att öppet erkänna att:

-Jag föraktar riktigt feta människor eftersom jag tycker att de själva satt sig i den sitsen. Jag försöker låta bli att tänka så, men det är svårt.

-Jag sympatiserar till viss del med SD eftersom jag anser att dagens invandrarpolitik är snedvriden.

-Jag tycker att människor som inte klarar av att skriva grammatiskt korrekta meningar är ointelligenta.

-Jag finner min tränare attraktiv. Jag skulle nog aldrig vara otrogen (jag är gift) även om han gav mig en invit, men jag plågas ändå.

-Jag har inga problem att lukta på mina egna kroppsodörer. För mig är det ett sätt att få reda på hur kroppen mår.

-Jag tycker att människor med dåligt bordsskick är otrevliga och hänsynslösa.

-Jag tycker att mina svärföräldrar grundligt misslyckats med vissa delar i sin uppfostran av min man och hans syskon.

• Anonym
    Anonym (P) skrev 2011-04-04 13:05:53 följande:
    Det gör jag med, man måste ju se efter hur mycket det blev den här gången, och av vilken kvalité
    Det måste inspekteras!
    Tittar också på pappret medan jag torkar, för att se hur mycket mer det behövs torkas.

Jag spanar bokstavligen in min egen skit. heheh
  • Anonym (hemsk)

* Jag kommer aldrig att erkänna att jag får orgasm av att gnugga stringen mot analen.
    * Jag kommer aldrig att erkänna att jag brukar hitta på saker om mina kollegor till chefen så att de får skit för det.
    * Jag kommer aldrig erkänna att jag inte älskar mina föräldrar
    * Jag kommer aldrig erkänna att jag har en hit- lista. Kan vara bra att ha om jag får för mig att bli mördare och förinta de människor som gjort mig ont. Mina föräldrar står med på den listan men det skulle jag heller aldrig erkänna.
    * Jag skulle aldrig erkänna att jag älskade att göra illa min yngre syster när vi båda var små.
    * Jag skulle aldrig erkänna att jag tycker att min väns man är snyggare än min.
    * Jag skulle aldrig erkänna att jag har onanerat till en fantasi om min morbror.
    * Jag skulle aldrig erkänna att jag skrubbade mitt x toalettstol med hans tandborste när jag fick reda på hans otrohet. Inte att jag kissade i hans laptop heller.
    * Jag skulle aldrig erkänna att jag onanerar flera gånger om dagen och tänder på filmer som simulerar våldtäkt.
    * Jag skulle aldrig erkänna att jag varje morgon drar ut stora snorkråkor med pincett och äter upp dem.
    * Jag skulle aldrig erkänna att jag sexchattar med män och kvinnor på msn.
    * Jag skulle aldrig erkänna att jag ibland kan leva på godis i flera veckor innan jag äter riktig mat.
    * Jag skulle aldrig erkänna att jag tycker att mina egna fjärtar luktar himmelskt. 

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!