Inlägg från: Anonym (Elak) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elak)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Hur kan ni äta era snorkråkor. Fy och Usch!!! Fy F-n vad äckligt.
    När jag kysser min nya kille som jag träffar snart hoppas jag, kommer jag inte att kunna kyssas efter att läst det här. Han kanske precis har "käkat".  Annars har jag fått några goda skratt.
    Ett tips- Snyt er istället i en Kleenex.

• Anonym (Elak)
    Anonym (Elak) skrev 2011-06-12 18:28:07 följande:
    Hur kan ni äta era snorkråkor. Fy och Usch!!! Fy F-n vad äckligt.
    När jag kysser min nya kille som jag träffar snart hoppas jag, kommer jag inte att kunna kyssas efter att läst det här. Han kanske precis har "käkat".  Annars har jag fått några goda skratt.
    Ett tips- Snyt er istället i en Kleenex.
    Glömde att nämna alla dom som jag ser som sitter i sina bilar vid rött ljus som petar (gräver) i sina näsor och är i en helt annan värld, ibland har jag sett hur dom tittar på det dom fått ut men vänder snabbt blicken för jag vill INTE se om dom tänker äta den en eller inte!! Tänker dom inte på att det syns rakt in.
    Lustig nog är det oftast dom lite finare människorna som damer med långa rödmålade naglar och herrar med kostym.
    Förstår att barn gör det men inte vuxna, inte till allmän beskådan iallafall. Guld i mun
  • Anonym (Elak)
    Anonym (secrets) skrev 2011-06-15 16:32:05 följande:
    Det har du helt rätt i, men jo det var riktigt bra, trots "platsen" vi var på :) :)
    Nu vill vi veta! Vilken plats var ni på? Såå nyfiken
  • Anonym (Elak)
    Anonym (secrets) skrev 2011-06-15 18:41:45 följande:
    Vi befann oss i en park.... Det blev mycket smek och hångel innan vi bagav oss in på en av toaletterna i parken. Snuskigt men sååååååå skönt!
    Mysigt!
  • Anonym (Elak)
    Anonym skrev 2011-06-18 18:11:50 följande:
    Att vi vart med utflykt med gnälliga svärmor och det är årets sista!
    Hahaha....
  • Anonym (Elak)
    Anonym skrev 2011-06-26 16:50:39 följande:
    Jag skulle aldrig erkänna att jag vet att min man knullade sin syster.
    Usch och fy (
  • Anonym (Elak)
    Anonym (svin) skrev 2011-06-28 18:56:02 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att: Jag gillar att sniffa på mina fingrar efter ja pillat mig i rumpan.
     Blääää!!
  • Anonym (Elak)

Jag skulle aldrig heller erkänna att jag sitter på FL. Och läser de mest idiotiska trådarna som tar timmar att läsa som jag absolut inte har tid med
    Jag skulle aldrig erkänna att jag skyller på förkylning för att slippa ta folk i hand när jag hälsar.

• Anonym (Elak)

kommer aldrig att erkänna att jag skulle vilja byta och vara kille och få uppleva hur det känns att ha en k*k mellan benen, att runka och att ha sex med en tjej, få veta hur det känns att få tränga in, det skulle vara spännande  
    men bara för en dag sen vill jag vara tjej igen

• Anonym (Elak)
    Anonym (äckel) skrev 2011-07-16 13:30:16 följande:
    Va? Det är väl inte så farligt? Du menar att tänka högt? Eller menar du att konversera med sig själv

hej hur mår du i dag? jo jag mår bra ska precis äta frukost. Va jag med! ska du följa med ut en sväng? nä jag vill inte. gå själv.
    Haha...  jag pratar och mumlar för mig själv jag med .... men en konversation som denna har jag nog aldrig haft.
    Jag skrattar nästan ihjäl mig *S*
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!