Inlägg från: Anonym (Elak) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elak)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

MrC skrev 2011-04-06 10:58:00 följande:
    Är du inte registrerad som pappan hos Skatteverket?
    om svärmor är gift med svärfar så antar dom väl bara att det är deras barn?
    Då behövs ingen påskrift väl?
  • Anonym (Elak)
    Anonym (...) skrev 2011-04-06 15:22:35 följande:
    Jag skulle kunna erkänna att jag ser ner på ALLA människor som inte tillåter andra att rösta på vad dom vill.
    Åsikt är en åsikt och de är inte likadana.
  • Anonym (Elak)
    Anonym skrev 2011-04-06 18:57:41 följande:
    Jag tycker om att vara ensam och onanera. Sex är ett andrahandsval för mig.
    samma här!
    älskar att onanera! Sex är också skönt som oftast, men jag gillar onanibiten bättre faktiskt :)
    Och det är inte alls för att jag inte gillar det jag och sambon gör i sängen!
  • Anonym (Elak)

Att jag ser ner på alla föräldrar som drar med sina barn till mcdonalds och trycker i sig mat jätteofta!
    roligt att köra förbi och glo på alla fettofamiljer där inne!
    Synd om barnen där inte föräldrarna orkar laga mat Drömmer

• Anonym (Elak)
    Anonym (Djävulen) skrev 2011-04-07 10:02:06 följande:
    jag tycker föräldrar som är vegetarianer inte borde tvinga sina barn att bli vegetarianer.. det är något man bestämmer själv sen när man är tillräckligt gammal för att förstå att det finns ett val, att äta kött eller inte. 
    håller fullkomligt med dig! jävla trams är vad det är!
  • Anonym (Elak)

Jävla trams nuförtiden om alla jävla feminister och deras förbannade genustänkande om att alla ska vara könsneutrala!
    Stör mig något förbannat på det och vill bara doppa ner dom i toalettstolen.

• Anonym (Elak)
    Tr0ust skrev 2011-04-07 11:10:44 följande:
    Vill bara påpeka att alla som skriver "Anonymt" i denna tråden, kan man spåra. Så tänk på vad ni skriver, t ex om invandrare, hur mycket ni hatar/ogillar dom.

Det går fort att spåra ip-dressen, och kan tom bli anmälda!

Men vissa idioter har väl inte den förståelsen!
    då skulle tråden bli sjukt tråkig faktiskt!
    Då skulle här inte finnas mycket roligt att erkänna för andra - för det många erkänner här vill dom helt enkelt inte ska komma ut!

hela meningen med tråden är liksom förstörd! se det från den ljusa sidan: det är väl ändå bra att veta hur mänskligheten fungerar på riktigt?
  • Anonym (Elak)
    Anonym (what the......) skrev 2011-04-08 12:26:43 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker synd om flickpappor som i hemlighet önskar sig en son.
    skönt att min sambo sa att han önskade en flicka redan innan vi visste vad det var!
    Turligt nog fick vi en flicka också ;)
  • Anonym (Elak)

Jag kommer aldrig att erkänna att jag är med på dejtingssidor och skriver till män om heta möten med härlig sex som vi kommer att ha men bara jag vet att det inte kommer att bli så. Jag bara retas och ger igen för dom män jag har varit ihop har varit så jävliga mot mig. Jag vet att dom här männen är helt oskyldiga men jag kan inte låta bli...
    Jag mår så bra av det bara. Är jag elak eller är jag elak?

• Anonym (Elak)
    Anonym (Fejk) skrev 2011-06-12 00:14:09 följande:

Jag kommer aldrig erkänna att jag brukar hitta på många fiktiva berättelser här på Familjeliv bara för att se folks reaktioner! De är alltid så pass trovärdiga att ingen någonsin misstänker att de är fejk, och jag bara njuter av uppståndelsen :)

Är det du som inte tycker om att duscha som tycker det är tråkigt? *s*
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!