• Annica P

vad händer nu? 4 missfall..

Hej! Beklagar eländet! Jag har också en frisk kille, som nu är 6 år. Det var en ok graviditet förutom fruktansvärt illamående i 8 mån. Efter detta har vi haft fem MA under tre år. Utredning visade inget större och jag har fått prova div medicinering utan resultat. Det är definitivt inte lätt psykiskt. Alla kontakter på FL har hjälpt mig massor att inte känna ensam med detta och få mer information, träffade en kurator i anslutning till MA nr 2 som var mitt värsta samt att fundera på allt elände som jag inte råkat ut för. Det finns många som skulle vilja byta situation med oss i Sverige. Bara det faktum att ingen dör av missfall här.

Rekommenderar följande tråd www.familjeliv.se/Forum-11-261/m51510686.html, här finns kunniga personer och i trådstarten finns länkar till info om missfall och om många personer behandlingar. Har inte besökt den, så ta en titt.

Stor kram!

• Annica P

Håller verkligen tummarna för att det är en sådan blödning som kan hända och som inte alls betyder missfall. Men det är fruktansvärt att inte veta.

Svar på tråden vad händer nu? 4 missfall..