Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.
Då kanske de ändå trotts allt ät bättre med London eftersom dom tar med prover där!
Då kanske de ändå trotts allt ät bättre med London eftersom dom tar med prover där!
Vad ska t4 ligga på för att de är bra?? vet att den frågan har ställts här säkert 100 gånger men ja hittar de inte bland alla sidor här!
Mitt låg på 21 när ja kollade de senast i oktober! Antar att de är bra då! Va får man för medicin om t4 är dåligt?
Måste bara säga att ja verkligen gillar Penny i Aten, hon svarar på mina mail direkt även på helgerna =) de gillar vi!! känns som ja är lite närmare nu även fast jag inte ska åka dit ännu men ja skickade lite om min historia till henne så nu har hon skickat en formulär jag ska fylla i! en liten bit på vägen iallafall!
Å ja trodde att dom jobbade på samma klinik! Då ska ja med andra ord inte fylla i de formuläret!
Haha ja har verkligen noll koll! Får maila life clinic istället för där ska man väl också fylla i ett formulär om sin historia?
Använder man innohep för immunförsvaret??
Fragmin har jag tagit två graviditeter nu även prednisolon! precis som milja skriver här så trodde jag också att de va för proppar men de kan säkert ha något med immunförsvaret med att göra!
Kanske bättre dom gör en studie med prednisolon =) fast alla studier är ju bättre än ingen alls
Vad är en hysko?? jag blev sövd för 2 år sedan och då var dom inne och tittade i livmodern ifall jag hade någon skiljevägg eller något annat konstigt är det en hysko?? ingeting hittades allt var jätte bra! som dom alltid säger allt är så bra ni e så friska.... jag tänkte lite nu att efter de ingreppet har jag ju blivit skrapad 2 gånger kan skrapningarna har gjort så man fått ärrbildningarn eller nått?