• Zinfandel

Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.

Då är det precis som du inledde, Aten, London, USA mm som gäller.

• Zinfandel

Jag hade försökt en gång med kortison, får många räcker det. Om det inte lyckas med 15 mg så hade jag gått vidare direkt med immunterapi. Precis, likväl som att slösa en massa pengar på onödiga IVFer som ändå bara misslyckas så är det bättre att gå all in, finna & åtgärda felet Skrattande

• Zinfandel

Nonono, beställ inte via nätet, du vet aldrig avd de innehåller. Känner du nån som ska utomlands snart så be dem köpa, det är receptfritt i många länder. Eller kolla med dina vänner som har husdjur, de har ibland... Drömmer

• Zinfandel

Finafina: CFC har tydligen börjat med IRAP-behandling (Interleukin Receptor Antagonist Protein). Den går ut på att man tar blod från kvinnan och centrifugerar det för att få bort de röda blodkropparna. Serumet som kvarstår injiceras åter i kvinnan vid ÄP och runt ET för att dämpa & balansera immunförvsvaret, alltså enbart kvinnans eget blod. Mycket intressant! Metoden används tydligen hyfsat ofta på hästar i immunologiska sammanhang.

• Zinfandel

Ninninn: mediciner är jättebilliga i Grekland och för att slippa krånglet här så hade jag tveklöst bett henne skicka det.....

• Zinfandel
    milja08 skrev 2012-02-25 12:59:20 följande:
    Hejsan alla!

Zinfandel hade inte du höjt TPO värde? Hur tänker du?          
    Nix, det är väl det enda på mig som är okej haha!! Har du TPO - åk direkt till London eller Aten, vänta inte....
    Ljusgläntan skrev 2012-02-25 16:55:02 följande:
    Till er som kollat upp bakteriell vaginos... Har er ivf-klinik hjälp er undersöka detta eller får man kontakta en privat gyn för de?
    Jag fick hjälp av en BM som remitterade mig vidare för riktig analys. Min gyn sa att jag inte hade det, i labbet visade det sig att jag hade det. Inte mycket men dock.

Svar på tråden Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.