-
Ja, om man behöver det och inte kan få det på billigare sätt.Ninninn skrev 2012-01-12 13:26:49 följande:De e ju helt klart värt pengarna om de e så att man har fel på immunförsvaret! de som kostar mycket pengar me är väl medicinerna Humira?!
-
Curly
-
Alvio: ja, sannolikt är det så. Sök dig vidare direkt så du får det åtgärdat! Ljusgläntan: nej, det är absolut inte pålitliga läkemedel och det skulle jag absolut inte chansa på och riskera både min & fostrets hälsa. Då skickar jag dig hellre än näve tabletter...! Tipset är att fråga 10 läkare, kolla med vänner som ska utomlands eller som har djur.... Curly: status....?
-
Fru xx: Pred används över hela världen vid ivf, jag har hela listan på vad det heter i alla länder om nån är intresserad och ska ut å resa
Curly: hur är det idag...? Söte i tex 40-tråden har blött varenda dag sen TD och hon är nu i v 12 tror jag och still going strong Håll ut!! -
Inboxa mig mailadresser ni vill ha den till eftersom den är lång!
Thailand:
Opredsone
Greater pharma
Prednisolone
kortikosteroid -
Det är bättre ni skickar era mailadresser, listan är lång och jag ser nu att det finns flera olika i tex Thailand & USA.
-
Nej nej kära vän vad ledsen jag blev. Fan också. Maila mig när du har kraft & ork så ska du får all input du behöver Vi gör detta tillsammans sen! Tänker på dig, kramarCurlyRed skrev 2012-01-17 12:26:16 följande:Missfall bekräftat av Gyn imorse. Inget hjärtlig kvar i hinnsäcken. Äter tabletter för att sätta igång allt. Rejäla kramper och sammandragningar! Tack alla underbara ni för ert stöd de här dagarna!! Nu ska vi läka fysiskt och psykiskt och sen blir det Aten och USA tester innan ny IVF här hemma igen. Vår Gyn påtalade det positiva i eländet, att vi faktiskt varit gravida för första gången på 4,5 år!! Så det går, och vi är på rätt väg! Men just idag känns allt ganska natt svart ändå...
-
Antikroppar mot hormoner, dvs för höga CD19+/CD5 kan visa sig i ändrade hormonvärden.Fru U skrev 2012-01-17 18:57:22 följande:Har läst ett tag.. kan för höga halter östrogen göra det svårt att behålla en graviditet? Eller finns det andra hormoner (ej räknat TSH, T4 o dem) som kan ställa till det?
-
Haha, ja jag kunde ju förklarat bättre.... Gör det imorrn!!
-
Mycket bra länk Cath!