Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.
Allt är bra än så länge! Jag har påbörjat v14 idag!
Allt är bra än så länge! Jag har påbörjat v14 idag!
Mitt problem är killer cells. Det är väl inte samma sak som antikroppar (antibodies)?
Undrar vad alla skeptiska läkare har för förklaring till mina misslyckanden, även med donerade ägg, och att det så funkar vid första försöket med immunbehandling!! Snart är vi såmånga så det bli överbevisade och inte kan förneka det längre!! Syndbara att vi ska behöva komma i kläm för oviljan att ta till sig nyheter!
Myran, i mitt fall var Dr D säker på att orsaken var immunrelaterat. Jag har alltid fått toppen ägg o embryon. Däremot var åldern ett problem och han var tveksam till omvi skulle lyckas. Han var dock säker på att det skulle funka med ÄD. Han ville gärna att vi skulle göra ÄD så vi inte skulle tappa hoppet på immunbeh om vi inte lyckdes.
Prata med honom om dina ägg kan bli bättre av immunbehandling före IVF. I Beers bok finns info om att äggkvaliteten kan bero på immunförsvaret och blir bättre vid behandling. Jag tror det ska ska ca 3 mån innan sputstart!
Lilla M så tråkigt! Men är du säker? Jag tappar och känslan i brösten iblsnd! Särkilt på morgonen. På kvällen är de lite spändare i gen! Jag hoppas ännu!!
Om det nu inte går så hjälper LC dig! Dr D var väl gänska säker att ditt problem var immunologiskt? Du behöver säkert dropp som jag!!
Styrkekramar
Curly, jag lider med dig! Vilken oro du ska behöva utstå! Styrkekramar till dig! Jag håller tummarna så de blir blå!