• Mysanochmimer

När fick du tillbaka mensen?

Eftersom det är sååå olika så vänder jag mig främst till dig som har gjort liknande mig, dvs helammat i 6 månader och sen fortsatt delamma,
    Min son blir 9 månader på fredag, jag delammar fortfarande.

Har gjort gravtest som visar negativt, lite besviken blev jag allt, så det är inte därför.
    Har molvärk av och till därav att jag testade mig..

Så, när kom eran mens tillbaka?

• Svar på tråden När fick du tillbaka mensen?
  • Zirup

Runt 10 månader båda gångerna. Eller ja, första gången blev jag gravid på första ägglossningen så där blev ju ingen mens men denna gången kom den då.

• Mysanochmimer
    Zirup skrev 2011-03-23 08:44:28 följande:
    Runt 10 månader båda gångerna. Eller ja, första gången blev jag gravid på första ägglossningen så där blev ju ingen mens men denna gången kom den då.
    Ok
    Har väl en lite förhoppning att bli gravid innan den kommer jag å, men vi jobbar inte riktigt på det utan blir det så blir det
  • Fruochmamma

Med Ludvig kom mensen tillbaka efter ca 4-5 måns och med Carl efter ca 6 måns men gjorde sedan ett uppehåll på dryga 7 måns.

ღ♥ mamma + pappa + Ludvig + Carl ♥ღ
  • brünnhilde

Efter exakt fem månader kom min tillbaka, och ja - jag helammade. Sådant ska man lite lita på.

• brünnhilde
    brünnhilde skrev 2011-03-23 10:37:41 följande:
    Efter exakt fem månader kom min tillbaka, och ja - jag helammade. Sådant ska man lite lita på.
    "inte" lita på ska det ju stå!
  • EllaAnette

Jag helammar min son som är född i januari i år, hade avslag ca 3 veckor och mensen kom efter exakt 2 månader. Samma med min stora flicka.

• TuWi

Mensen kom tillbaka när dottern var 5 eller 6 veckor. Helammade sex månader och blev gravid igen när dottern var 8 månader (hade regelbunden mens hela tiden men eftersom jag har pco så har jag inte så många äl)

Ellionora 091013
Svar på tråden När fick du tillbaka mensen?