• Smultron ett

Har du blivit fotograferad på The studio?

Fick nyss ett presentkort på The studio
    Jag har varit där en gång och det var väldigt kul.
    Har du varit där. eller på nån annan fotostudio?
    Tyckte du det var kul?

Don't you dare criticize what you can-not understand!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du blivit fotograferad på The studio?
  • Twilight

Nej tack! Förutom att jag ser förjävlig ut och absolut inte vill vara med på kort så skulle jag aldrig betala för dessa värdelösa foton.
    Min systerdotter var där och blev väldigt vackert sminkad, och ett par foton var kanonfina, men vissa var så dåliga så min 2-åring hade varit bättre fotograf. 

♥Älskade barn, vad vore mitt liv utan er♥
  • starlight
    La Lola skrev 2011-03-21 08:24:25 följande:
    Jag tycker att mångas bilder blir fina men nu när "alla" tar såna bilder känns det inte som en grej för mig.....
    Jag vill inte "vara som alla andra".
    jag vet en utbildad frilansande fotograf som också sett dessa foton, han hade tagit några profilfoton på folk bara för att kolla hur annorlunda han skulle kunna göra dem mot the studio m fl. Otroligt vad snygga och smakfulla de fotona var!!!Med det vill jag säga, att kolla runt, det kanske finns mindre kända fotografer som verkligen gör ett foto speciellt och unikt! Jag håller med dig LaLola!
  • Aina1990

En bekant hade lämnat mig som eventuellt intresserad hos dom.
    Men hon var varken nöjd med sminkningen, bilderna eller priset...
    Men hon kännde sig tvingad att köpa dom.

Mot mig var de först jätte trevliga,och vi bestämde en tid (trots att jag har 25mil dit)
    Sen fick jag förhinder och kunnde inte ta mig dit och kom inte ihåg vad studion hette så jag kunde inte höra av mig till dom heller.
    Så när dom ringer och frågar vart jag är så förklarar jag läget och säger att dom kan ta bort mig ur listorna, då jag faktiskt bor 25mil bort.. Då blir dom jätte otrevliga och jag fick ännu mindre lust att åka dit.
    "Vi ÄR ju faktiskt KÄNDA så du BORDE ha kommit ihåg vad vi heter!!!"
    ... ursäkta mig att jag inte är spz intresserad av studion, kändisar, mode och allt va d nu kallas..

Sen ringde dom 2ggr och frågade om jag hade tid att komma dit och göra detta trots att jag sagt att jag inte alls är intresserad längre...

Så jag rekommenderar dom verkligen inte...

• lillapuss

ja det har jag var inte nöjd, kan sminka mig bättre själv och jag blev lovad att få ta fotona med min syster och son (6mån då) vi fick 2 foton tillsammans och inget vart bra!!!!!!!!!!!!!

• Pyret85

Jag var där när jag var höggravid, enbart av den anledningen att det var en kul grej och minnesvärt som gravid att spara.
    det var stressigt,men vi togs om han mycket bra. de sminkade, och stylade oss precis som vi ville.

jag kommer inte göra det igen men jag ångrar inte att jag gjorde det.

• CeeJay

Nej, jag har inte varit på en sån studio och tror inte jag ska besöka någon de närmaste åren!! Säger som La Lola Tycker det är så vanligt nu med dom där bilderna att det känns lite pinsamt ibland

Om jag hade velat ha fina foton på mig själv hade jag gått till en vanlig studio alt fixat iordning hemma med bakgrund, ljus, smink osv och tagit fotona själv !!

• anayia

ja men bilderna blev skitfula sa jag kopte ingenting

• wity

Ja, dock tyckte jag att jag sminkar bättre själv!

♥ Tyra 031010 ♥ Wilhelm 050628 ♥ Alvin 100826 ♥
  • lykantrophona

Blev erbjuden en gratis fotografering av någon sådan studio i Stockholm. ("För dig och upp till tre av dina vänner!")

Jag var inte intresserad. Jag tror inte en sådan kommersiell studio passar min smak helt enkelt. Jag hade kunnat gå med på det ifall det hade varit något roligt tema. Kanske med maskeradkläder osv. Men att lägga en dag på att någon främling sminkar en så att man sedan känner sig pressad till att köpa opersonliga foton på en? Näääe.

• alldis

Har aldrig varit där men vet en del som har. Det syns direkt när bilderna är därifrån eller liknande ställen.
    Det ser lite billigt eller plastigt ut, och den där jäkla spegeln eller de där färgstarka fondväggarna...
    Men om jag fick det gratis hade jag gärna gjort det som en kul grej.

Svar på tråden Har du blivit fotograferad på The studio?