Har du blivit fotograferad på The studio?
Fick nyss ett presentkort på The studio
Jag har varit där en gång och det var väldigt kul.
Har du varit där. eller på nån annan fotostudio?
Tyckte du det var kul?
Fick nyss ett presentkort på The studio
Jag har varit där en gång och det var väldigt kul.
Har du varit där. eller på nån annan fotostudio?
Tyckte du det var kul?
Nope vill inte heller..
La Lola, jo, de där spegelbilderna är från The Studio. Jag fotades där när det var rätt nytt, men bilderna är dyra, alla sminkas likadant och fotas i samma poser. Korkskruvslockar, läppglans och ljus ögonskugga i inre ögonvrån. Originellt...
Här i stan får man tydligen bestämma själv hur man vill bli sminkad...
Öh....låter ju jätteproffsigt verkligen.....
"Jag tar min gamla vanliga sminkning, spela roll om jag ser ful ut i den."
Jag har gjort det. Jättekul. Tyckte inte man blev sminkad som en polsk hora. Tvärtom, blev sminkad väldigt snyggt och naturligt. Hade aldrig kunnat göra det själv.
Det är ju frivilligt att åka. Samt att köpa bilder Alla i min grupp köpte inte korten. Men som trötta småbarnsmammor var det jättekul att få en dag utan barn och bara umgås. Vi gick ut och åt och drack vin sen och hade vansinnigt trevligt.
När jag fotades på the studio blev jag i alla fall inte erbjuden någon spegel att ligga på. Var jättenöjd med både sminkning och bilder och personalen var trevlig. Jag och min kompis hade en jättekul dag.
När jag fotades på modell för en dag i örebro såg jag DEFINITIVT ut som en öststatshora och så var det den där spegeln och otrevlig personal. Jag kan ju säga att jag inte köpte några bilder och det kändes som ett stort slöseri av min tid.
Hoppas inte att the studio har tappat i kvalite så att de också gör exakt samma på alla nuförtiden. det vore synd. När jag var där upplevde jag att de visste vad det pysslade med.
Haha, jo de säger ju att man får välja stil själv. De frågade hur jag ville ha det, jag sa att jag oftast har lite rockig sminkning och frisyr, sotade ögon och lite tuperat och rufsigt liksom. "Okej!" sa sminkör och "frisör" och gjorde korkskruvar och dock-look.
Jag tycker att mångas bilder blir fina men nu när "alla" tar såna bilder känns det inte som en grej för mig.....
Jag vill inte "vara som alla andra".