inte ok!
Ni som tycker att hon gjort fel när hon tog bort datorn,utgår ni från er själva då o tänker hur det skulle kännas att vara utan dator?? BRA! Precis det som är poängen,konsekvenser av sitt handlande,hon måste förstå att beter man sig så här så ryker datorn,(med all rätt) Stor eloge till ts som vågad stå för det hon säger emot en uppkäftig o odräglig 13åring! Oavsett om hon mår dåligt,så kan man inte bete sig hur som helst finns andra o ta hänsyn till i denna familjen o även hos mamman... Att låta henne få tillbaka datorn skulle inte hjälpa det minsta nu,hon skulle bara få mer makt o veta att om jag fortsätter gapa o skrika så får jag som jag vill till slut,nej när hon lugnat ner sig o förstår vidden av det hon ställer till med så kanske hon förstår varför hon faktiskt inte får ha datorn...Ligger mer bakom detta det är jag övertygad om,men nånstans behöver ts sätta ner foten o det tycker jag hon gjort på ett BRA sätt... O viktigt att 13åringen får hjälp o stöd,o funkar det inte där hon får gå o prata nu så BYT folk inte alltid säkert att dom är bra för just detta barnet... lycka till =)