• Nostalgity

varför vill han inte träffa min sons pappa!?!

Jag har en son på 2,5 år med en kille som jag aldrig varit tillsammans med, men däremot har vi alltid varit bra vänner och kommit överäns under sonens uppväxt. Jag har träffat en kille i ca 1 års tid nu som jag är kär i och sonen tycker också jättemycket om honom! min kille är jättesnäll mot min son och han älskar barn! Men när sonens pappa är här så vill inte min kille komma hit. Han säger att han inte behöver umgås med min sons pappa. Och det behöver han inte ... men varför vägrar han träffa honom!? ... dom har träffat varann 2 gånger tidigare .. på sonens 2års kalas och en gång efter det bara hälsade på varann när sonens pappa lämnade honom. Några förslag på varför??

Jamie 10/12 -08
  • Svar på tråden varför vill han inte träffa min sons pappa!?!
  • Nostalgity

Hej.... nej han behöver inte träffa min sons pappa om han inte vill, men det skulle ju underlätta en hel del för mig. Min sons pappa är inte mitt ex, vi har aldrig varit tillsammans...bara kompisar var av en gång det skedde att sonen blev te. Jag har aldrig haft känslor för sonens pappa, så varför skulle min kille vara svartsjuk? sonens pappa vill inleda ett förhållande med mig tydligen, jag ser det inte men min kille, min mamma och mina syskon säger att det syns att han "vill ha mig" . Jag tänker inte sluta träffa vare sig pappan eller pojkvänen...det måste ju gå att lösa på något sätt! Jag tänker åka te Kolmården med sonen i sommar och tänker då ta med mig pojkvänen, pappan och pappans nya tjej...sen får väl dom sköta sig så bäst dom kan! Bara undra VARFÖR, vad som KAN vara anledningen te att pojkvännen inte kan komma hem te mig om pappan är där!

Jamie 10/12 -08 <3
Svar på tråden varför vill han inte träffa min sons pappa!?!