• Silkes

ÄD gravida latte mammor i stockholm

GRATTIS Emmylou! Livet som småbarnsförälder är verkligen hektiskt. Alla säger det innan men det går inte att riktigt förstås förrän man är där!

Läskigt med operation Tea, tur att ni fick bra vård (för det låter det ju som)!

Håller tummar för er som fortfarande väntar.

• Silkes

Tror visst vi börjar bli ett helt gäng som har fullt upp med att vara småbarnsföräldrar! Oj oj oj va dvi var värda detta nu äntligen!

• Silkes

Hej

Jag kommer också gärna med och lattefikar! Kul att ni kommit igång och planerat. Efter en snabb koll på ställena ni föreslår så röstar jag på Arte och sedan gladabarn när våra småttingar blir lite större.

• Silkes

Då tänker vi på dig på måndag Nidra!

• Silkes

VSG, underbara nyheter! Nu har du fått mig att gråta två gånger men denna gång av glädje! Kram!

Vi kör med en tnn sjal men det blir varmt ändå. JAg bär och bär då lilltjejen bara vill sova nära. Just nu prövar jag med ett hemma gjort babynest (nyggt upp med amningskudde och täcken, i sängen bredvid mig och peppar peppar, det verkar funka bättre än att bara lägga ner henne i sängen. Hon har nu sovit ensam i nästan tio minuter!

• Silkes

VSG!
    Hur gick det för er idag? Hoppas hoppas att ni fick se ett hjärta! Skriv och berätta om du vill!

Kram

• Silkes

Åh, vad skönt! Nu känner jag på mig att det kommer rulla på fint!
    Kram!

• Silkes
    Jag kommer också. Jag tror nog att vi ser varandra, vi får väl se lagom förvirrade ut coh fråga något om allmänt om familjeliv.

Fikalistan;
    IVF-dagar
    Leiben
    Pussesnuttan
    Tea75
    Silkes
  • Silkes

Jag föll bort på sommarbebis lista:

Fikalistan;
    IVF-dagar
    Leiben
    Pussesnuttan