ÄD gravida latte mammor i stockholm
Hej
Silkes då ligger vi nära varandra vi har BF 28 juli.
Känner som du vissa dagar tänker jag jätte mycket på att jag väntar ett ÄD barn andra inte, jag funderar en del på hur det kommer kännas när han är född kommer jag se på honom på ett annat sätt en min dotter eller kommer han kännas som bara min ändå eftersom jag burit på honom i 9 mån.
När jag fick reda på att mina AMH och FSH värden var så dåliga att mina ägg aldrig skulle kunna bli ett barn blev jag jätte ledsen och grät en hel del sen när jag gråtit färdigt tänkte jag vad kan jag göra, finns det något jag kan göra och så började jag läsa på internet och bearbeta det hela och så kom jag fram till att ÄD var något för oss och på den vägen är det jag nu sitter här rund och go gravid i vecka 22
Vi har berättat för ett fåtal av vår vänner och delar av familjen vi får se senare om vi berättar för några fler :0)
Angånde förlossningen har vi nog valt fel månader att födda på,sommaren verkar vara den tid det födds flest barn så jag är tacksam att ha planerat snitt och slippa oroa mej för vart och när vi ska födda!