ÄD gravida latte mammor i stockholm
Grattis Paltkoma :0)
Ja det tar ett tag innan man förstår att denna lilla guldklimp är här för att stanna och att man faktiskt får ta med dom hem från BB
Grattis Paltkoma :0)
Ja det tar ett tag innan man förstår att denna lilla guldklimp är här för att stanna och att man faktiskt får ta med dom hem från BB
Hej
Ja visst Silkes vi blir fler och fler mammor här på tråden vilket är jätte positivt och vilken härlig tid vi har framför oss,själv Sitter jag har och ammar och tittar på playhouse Disney med stora dottern och känner mej bara så glad att allt är som det ska med prinsen :0)
Vi kanske skulle kunna boka in en träff snart vad tycker ni om mitten av okt kanske, kom gärna med förslag på när och var.
Hej
Vad sägs om en träff tis 18 okt vid kl 11 frågan är bara var? Någon som känner till något ställe som är barnvänligt,stort nog och som ligger centralt!
Hej
25 okt fungerar säkert men eftermiddagar är värre då måste jag hämta stora tjejen på dagis och det är ingen bra ide att ta med henne in till stan :0(
Hej
För mej passar ändå veckodagarna bättre på helgen har vi nästan alltid fullt speciellt nu på hösten när halva släkten inklusive jag själv fyller år :0)
Hej
IVF dagar det låter ju som ett trevligt ställe om ingen annan har något förslag tar vi det tycker jag för det är ju inte alla ställen som gladligen tar emot oss med barnvagnar :0)
Hej
Jag håller med föregående talare cafe Arte nu och det andra stället när dom blivit lite större och behöver utrymme att röra sig på.
Cafe Arte kanske är lite lugnare oxå så vi kan ha möjlighet att kunna prata lite med varandra oxå :0)
Hej
Förvirrad som jag är hade jag glömt bort att jag ska på återbesök hos BM 13:15 den 25 men det är ju på Mamamia så det är ju nära och bra :0)
Så spännande Nidra :0)
Grattis till Lill killen Tabasco :0)
Våran prins är förkyld och vaknade kl 04:20 och tyckte nog att mamma och pappa var lite tråkiga som ville somna om när man kan ligga och bara små snacka lite när man ändå är vaken, kan tillägga att han somna om men inte vi :0)