• The75

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Hej
    Pussesnuttan bra gjort :0) jag hade blivit tokig eller iallafall mycket upprörd om någon hade yppat de orden,då har man ingen aning om vad en mamma är!
    Undra om man inte skulle dra igång kurser för att utb folket.
    Hur kan det komma sig att folk som jobbar inom sjukvården, gyn, förlossning,MVC och BVC vet så lite om ÄD ? Det måste ju föddas ganska så många ÄD barn i Sverige varje år dels dom som kommer till via ÄD här hemma och dels ett stort antal som kommer till på kliniker världen över så varför vet dom då så lite? Är det så att många som gjort ÄD fortf mörkar om det och låter bli att berätta eller är det skrämmande på något vis??? Önska jag hade svar på den frågan!

• The75

God morgon :O)

Jag tänkte att vi kanske ska fundera på var vi ska vara om vi nu ska träffas på måndag innan vi vet ordet av så är vi där och det är ju alltid bra att vara steget före så vi inte sitter här på söndag kväll och funderar :O)
    Någon som har några förslag?

Vi gör en lista på vilka som kommer oxå :O)

Tea75&Prins

• The75

Trevligt trevligt då ses vi hos dej sommarbebis kl 11 på måndag :0)
    Kan du smsa oss din adress osv så vi hittar rätt :0)

Ps Pussesnuttan inboxa sommarbebis ditt mob nr :0)

• The75

Hej Lie71
    Jag födde på ks förra gången och tyckte inte om det och på Danderyd denna gång mycket bättre så jag har tyvärr inga erfarenheter av SöS eller Huddinge
    Min syster födde tvillingar på Danderyd och var jätte nöjd hon oxå :0)

• The75

Hej
    Har ni läst ivf-dagars blogg? Mini har kommit :0))) jippi vilken lycka!

• The75

God morgon :0)
    Jag träffas gärna snart igen jag med gärna innan 15 feb för sen åker vi till thailand :0)
    Någon som kan mån 6 feb eller veckan därpå 13 feb?

• The75

Hej ska vi bestämma mån den 13 feb kl 11 hemma hos Majagräddnos då?

• The75

Hej
    Vi kan vara hos mej istället om det är ok för er andra :0)

• The75

Hej
    Det ska bli trevligt att träffa alla igen vissa har jag ju inte träffat sedan dec :0)

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm