• The75

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Hej
    Nu är han här :0) 13:43 igår kom han till världen med ett skrik oj vad man kan skrika om man vill ;0)
    Han väger 3735g och är 51 lång och helt underbar :0)
    Det är så skönt att äntligen få se och ta på underverket, det känns så bra :0)

• The75

Hej allihoppa

Det är så skönt att vara hemma och kunna fixa och stöka i lugn och ro saker och ting börjar falla på plats och ammningen har börjat komma igång ordentligt men vi kompleterar med ersättning ett tag till för säkerhets skull och så länge han är glad och nöjd är vi det oxå :O)
    Vi var på återbesök på MamaMia idag och allt såg bra ut han har gått upp 100g av dom 300g han gått ner från förlossningen/snittet så det känns bra dom tog oxå PUK provet eftersom vi han åka hem innan dom 48 timmarna gått och trots att det ser ganska brutalt ut sa han ingenting han sög glatt vidare på mitt bröst :O)

Idag var vi oxå på en liten utflykt vilket var skönt när man gått hemma och skrotat känns det skönt att komma ut och se lite folk :O)

Ser fram emot att så småningom få träffa er andra och bli fullfjädrad latte mamma :O)
    På återbesöket gick vi även in och visade upp sonen för vår BM,hon frågade lite försiktigt om jag upplevde någon skillnad i anknytningen till sonen än till min dotter då detta är ÄD men det kan jag ärligt säga från första stunden jag såg honom så kändes det bara så rätt han är mitt barn och bara mitt ÄD eller inte :O)

Har ni några funderingar om något fråga gärna :O) kram en glad och lite små trött två barns mor ;O)

• The75

Hej
    Sitter i sängen och ammar som vanligt ;0) det blir en del timmar per dag!
    Memaja så trevligt att du fick tillfälle att träffa min BM hon är verkligen toppen, jag hade tur som fick henne när jag vänta min dotter det kändes självklart att jag skulle välja henne även denna gång eftersom det fungerade så bra sist om/när vi ska ha syskon kommer jag inte tveka en minut på vem vi ska ha :0)
    Bra att hon kunde komma med massa bra tips till dej oxå sånt kan man behöva.

Silkes vi har inte varit så öppna och berättat för så många vilket gör det hela lite kul :0)
    Vänner och bekanta mfl tycker han är så lik min man och mej ;0)) hur detta nu är möjligt!
    Det där med vad han heter får ni snällt vänta med att få reda på tills vi träffas i höst tänk så spännande :0)

• The75

Hej
    Läser med spänning tråden just nu det är ju flera som står i start groparna nu och mycket kan hända, ser verkligen fram att det snart ska komma flera små guld klimpar till vår tråd :0)
    Att vara mamma till detta lilla mirakel är bara så underbart även fast man ibland känner sig trött osv är det så värt allt, jag smälter bara han tittar på mej.
    Att vara två barns mor är dock inte helt enkelt men man lär så länge man lever heter det ju så jag kommer nog in i det oxå till slut :0)

• The75

Hej
    Silkes jag kom ihåg hur det var för mej förra gången,jag gick över tiden rejält 42+2 det var inte alls kul jag vaknade varje morgon efter BF och deppade och var besviken över att inget hände så jag håller tummarna att hon snart kommer :0)

• The75

Hej
    Trollmor71 jag tror dom flesta av oss har den typen av känsla som du beskriver så även jag! Inte för ens han låg där på mitt bröst alldeles kladdig och hjälplös kände jag att han verkligen var min bara bara min :0)
    Jag kan ligga och titta på honom och tårarna rinner nerför mina kinder och jag känner mej så lycklig för att han finns, så tacksam till denna kvinna som var villig att ge en del av sig själv för att hjälpa oss som hon inte ens känner.
    Nu ligger han på sin pappas bröst och sover sött han är en riktig liten mys kille som helst sover på en eller väldigt tätt in på att han skulle sova i sin säng är bara att glömma :0)

• The75

Trollmor71 å va jag lider med er :0( måste kännas jobbigt när man ställt in sig på att få träffa sitt mirakel och så blir man hem skickad och får vänta en hel dag,en dag kanske inte känns så farligt i vanliga fall men i detta läge måste det kännas som en evighet men då hoppas vi på bättre tur i morgon :0)

• The75

Trollmor71 visst är det helt fantastiskt :0)
    Grattis hela familjen :0)

• The75

Silkes jätte grattis va roligt att dom fick samma födelsedag :0)

• The75

Grattis Emmylou :0) skönt att ni har fått komma hem med sonen

Vi har haft det lite jobbigt med vår son han blev akut opererad förra förra veckan och har repat sig bra med Gud så jobbigt allt har varit först nu har vi börjat återhämtat oss.
    Jag berättar gärna mer men inte i forumet utan när vi träffas.

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm