-
Vad tråkigt att det känns så. Men än är inget definitivt förrän mensen dykt upp. Jag fortsätter hålla tummarna :). Hur många gånger har du inseminerat nu?grodansmamma skrev 2014-12-29 10:09:00 följande:Ja, känns som hoppet är ute för denna månad, mensen kommer säkert imorgon... :( börjar kännas jobbigt det här, att få negativa test och mens månad efter månad....
-
Jag har gjort det innan jag började inseminera. Tre försök och ingen lycka ännu )loveisall skrev 2014-12-28 08:42:12 följande:
Alla ni som har inseminerats, har ni spolat äggledarna innan eller inte? (:
-
Ja, det var så jag tänkte också :) Lycka till du med!loveisall skrev 2014-12-29 20:47:40 följande:Okej jag har gjort ett försök och inte lyckats, så det är väl lika bra att spola så vet man att man har gjort det iaf :) lycka till
-
Vad tråkigt! Förstår att det känns svårt att känna hopp just nu men 2015 blir vår år! Hoppas du får ett bra nyår i alla fall.grodansmamma skrev 2014-12-31 11:49:30 följande:
Och där kom mensen, så ingen lycka denna gång heller... suck...
-
Åå, vad tråkigt! Jag som hoppades få läsa om att du plussat. Förstår precis hur du känner. Hoppas du hittar energi att försöka igen. Jag kommer göra ett nytt försök senare igen januari.sillencillasill skrev 2015-01-08 07:05:28 följande:
Och där kom mensen. 9 dagar försent och ännu ett negativt test. Besvikelsen är stor...
-
Varför inte? Är det något med donatorn?grodansmamma skrev 2015-01-12 21:01:07 följande:
Skit, kanske inte blir något försök alls denna månad :(
Jag hoppas på att komma iväg till Köpenhamn nästa vecka. -
Vad trist! Jag trodde man skulle få positivt utslag under längre period än så :(. Hoppas att det inte är förgäves och att det går vägen :)grodansmamma skrev 2015-01-13 18:43:46 följande:Min donator har inte möjlighet att komma tyvärr :( nu har jag fått svar från min back-up donator att han kan komma imorgon iaf! Fick glad gubbe på äl-testet imorse så hoppas det inte är för sent imorgon kväll! Misstänker dock att jag hade fått en glad gubbe igår kväll om jag hade testat så känns ju tveksamt :/ och ingen glad gubbe ikväll :/
-
Nu bär det av till Köpenhamn igen . Pirrig och förväntansfull. Hoppas att det "tar sig" denna gången.
-
Detta var min fjärde gång. Hade en paus i julas för att samla kraft. Blir det fler försök så kommer jag göra det med hormonstimulering. Mina år springer ifrån mig då jag fyller 39 inom kortsillencillasill skrev 2015-01-20 09:50:18 följande:
Hur många gånger har du varit nere? Jag har varit där två gånger men vilar denna månaden. Måste samla kraft och pengar:)
-
sillencillasill skrev 2015-01-20 21:54:09 följande:
Trisse: Hoppas att det tagit sig nu... Jag är nyss fyllda 33 så hoppas att mina år inte är förbi. Gjort två försök. Hoppas kunna åka snart igen. Har du kollat/spolat äggledarna? Svårt att veta hur många försök man ska göra innan man kollar på andra alternativ
Ja, det hoppas jag med :). Jag har spolat äggledarna, kollat mina hormonnivåer och gjort ett VUL för att se så att det finns äggblåsor och att allt ser OK ut.
Men sedan är ändå åldern en stor faktor. Så du har tiden på din sida i detta fallet :)