Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Annaloo: håller alla tummar jag kan för att det ska visa positivt imorgon!! Jag förstår vad du menar för jag känner mig gravid bara av att veta att jag ska iväg...hehe...
Annaloo: håller alla tummar jag kan för att det ska visa positivt imorgon!! Jag förstår vad du menar för jag känner mig gravid bara av att veta att jag ska iväg...hehe...
Månblomma: tänk då på alla barm som HAR en pappa men som inte bryr sig om dem...när jag va ca 5 år skilde sig mina föräldrar och strax efteråt skaffa pappa sig en ny kvinna. Hon accepterade mina äldre syskon men inte mig, vet inte hur många ggr min pappa svek mig för hennes skull. Det är det korta versionen. Men om du visste hur jag ledsen jag har varit över det och ibland till och med önskat att han inte fanns. Min dröm var att ge mina barn en trygg familj med mkt kärlek. Nu kommer mitt barn att få en trygg familj med mkt kärlek men inte från en pappa, men vad är skillnaden?
Men man kan ju alltid välja en öppen donator och då kan ju barnet få reda på vem som är dess biologiska pappa.
Annaloo: Vilken underbar härlig nyhet så här på morgonkvisten! GRATTIS!!
Annaloo: håller tummarna att det inte händer något tråkigt denna gång!!
tog just ett ÄL test...jag vet att det är negativt men idag dök det iaf upp ett streck men det va inte fullt lika starkt som kontroll strecket och det ska det ju vara...valde även att ta ett av de dyrare testen, apotekets tror ja det e, och samma på det kontrollstrecket är starkt men testlinjen är svag men den finns garanterat där. Kanske blir det positivt till kvällen...
Pratade med min syster i telefon för en liten stund sen. Vem hade anat att jag skulle sitta och diskutera min ÄL, mens, spermier etc med både min mamma och min syster för något år sedan eller ja kanske tom för nån månad sen. Känns lite surrealistisk....men ändå kul och enormt skönt att jag KAN prata med de om det här.
Månblomma: ja jag tror det är viktigt att ha någon att prata med...! När man känner sig mogen för att skaffa barn så gör man det som känns rätt för en själv man måste känna efter gå inåt för att hitta sig själv.
Jag investerade i cb digital idag för jag blev så osäker på äl testen, för gjorde ett test på en äl sticka och den visade att det "kunde" vara positivt för strecket fanns där men def inte jätte starkt men man såg det utan att behöva anstränga sig. Provade igen med ett av de lite dyrare testen och samma sak där...så blev osäker och tog en promenad till apoteket o köpte dessa (svin) dyra CB- digital istället och det visade negativt. Ska prova ikväll igen...Hoppas så innerligt att det ska bli positivt ikväll el imorgonbitti så att jag kan åka på torsdag!
Mina teststickor kan läsa av väldigt låga halter av hg så därför cb visar neg och stickorna positivt...hoppas iaf på positivt cb test imorgon
Nähä CB visar fortf negativt :( får nog ställa in mig på att jag inte kan åka imorgon...fredag eller lördag får det bli då istället...kanske har jag blivit lite besatt utav stickorna/testen nu, för egentligen om beräkningarna faktiskt stämmer så ska det inte ge positivt utslag för ens imorgon...bara så otålmodig
Jag fick en glad gubbe, nu äntligen slog CB över till positivt så nu bär det iväg imorgon!! Ringt o bokat tid har jag också gjort, kl 14 imorgon gör vi bebis (förhoppningsvis)
Åhhh är så pirrig...efter jag hade ringt skakade hela jag och gör det lite fortf, samtalet gick bra trots att jag svamlade och blandade svenska, norska o danska
Detta innebär ingen sovmorgon för mig utan kl 7 ska bilen vara i rullning ner mot Helsingborg/Helsingör (YAY)
Glad, förväntansfull, nervös och stressad är nog de orden som beskriver hur jag känner mig nu!
Hoppas hoppas hoppas på att det tar sig på första!
Tack alla ni