Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Då bär det av ner till Helsingborg imorgon och Helsingör på Lördag för helt plötsligt blev äl testet positivt i em =)
Då bär det av ner till Helsingborg imorgon och Helsingör på Lördag för helt plötsligt blev äl testet positivt i em =)
Tack för alla lycka till!! =) Jag har precis kommit hem, åkte ner igår och sov över på ett jätte mysigt hotell och imorse for jag och Miss Smilla över sundet för att åka till kliniken. Så nu efter nästan 7 timmars restid med buss o tåg är jag äntligen hemma igen fullproppad med simmare och förhoppningsvis tar det sig denna gång. Jag känner större hopp på att det har tagit sig denna gången mot förra så kommer nog bli mer besviken om det inte tar sig.
Månblomma: Håller tummen att äl inte kommer tidigare än på tisdag!
Och jag lägger till lite med =)
I startgroparna
Nick - BIM - försök nr - barn nr - övrigt
Carrebarre - försök nr 2 (5/11 2011) BIM 19/11 2011 - Fertilitetsklinikken Nordsjælland, Helsingör
Miss Smilla - försök nr 3 (3/11 2011) - BIM 17/11 2011 Gyn Grønlund
Anifree - syskonförsök nr 2 (1/11-2011)- BIM 15/11 2011 - Fert.klin Nordsjälland GynGrönlund Helsingör.
Gravida
Nick - BF - lyckades på försök nr - väntar barn nr - övrigt
Mmmbop - 2/3 2012 - försök 3 - barn 1 - Utomkveds nov 2010 första försöket. Storkklinik
Annaloo - 11/6 2012 - försök 1 - barn 2 - Storkklinik
anifree: Hoppas ni kryar på er snart!!
Hehe va roligt att vi har bim så nära inpå varandra och hoppas att vi plussar allihopa med
Jag har bestämt mig för att inte tänka på symtom eller stress testa jag ska bara ta det som det kommer, säger jag nu men sen när det börjar närma sig bim så låter det säkert annorlunda
anifree: förstår att det är skönt att det går mot bättre tider aldrig rolig att vara sjuk...
Och skönt att slippa punga ut med 10 tusen för varje försök nu klarar jag mig på ca 5 tusen men då är det inkl resa och hotell. Tar jag bilen ner fram o tillbaka så går det på ca 4 tusen. =) Journalsamtalet tycker jag bara e dyrt och faktiskt ganska onödigt speciellt då jag e blodgivare.
Men sen är det ju självklart att vi alla är olika och prioriterar andra saker på den kliniken som vi går till har de endast anonyma donatorer så vill man ha en öppen donator ska man inte välja vår typ av klinik...
Mmmbop: inkl resa och hotell
och då tillkommer också journal samtalet men det e ju en gångs summa.