• Mia therese

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

dag 38 i cykeln och fortfarande ingen mens så jag kan ta hormonproverna!! vad händer?! den har aldrig varit så sen innan. (Obs! Nej, jag är inte gravid :) ) har börjat käka folsyratabletter men det kan väl inte påverka?

• Mia therese

imorgon är det joursamtal i Köpenhamn :) Lite nervös. Syrran följer med. hade ni med er någon till samtalet/inseminationen?

• Mia therese

hej alla! Nu är de sista blodproverna tagna så allt är i ordning. Har dock bestämt mig för att vänta till efter sommaren innan jag åker på första försöket. Kände att det inte riktigt var rätt tid för mig just nu. kram Mia

• Mia therese

Tittar inte in så ofta. Kissar på stickor inför en ägglossning som aldrig verkar komma. Ska åka på första försöket. Är väl kroppen som spelar ett spratt bara för man går o väntar.

• Mia therese

hej Var hos Storken i torsdags och nu är det en lååååång väntan tills jag får göra grav-testet. Man har ju känningar av än det ena än det andra fast antar att det bara är inbillningar så här tidigt. Men tycker jag känner av mina äggstockar hela tiden. Ingen smärta men bara att det känns mer i dem än vanligt. Kan ju också bara vara träningsvärk :S Någon annan som hade "känningar" så tidigt? kram

• Mia therese

till Miri, Jag har nästan bara fått positiva reaktioner än så länge. Min pappa är lite skeptisk , han vill ju så gärna att jag ska hitta ngn. Men är helt säker på att han ändrar uppfattning när han väl sitter där med sitt lilla barnbarn. Har inte berättat för mina äldre släktingar än. Tar det mer när det är mer verklighet.

• Mia therese

1 vecka till gravtest....får jag sova mig igenom den? ska vara tålmodig och inte göra testet innan...säger jag nu iaf ;)

• Mia therese

Tror mensen är på väg. ...liten blödning nu ikväll och lätt magont. 6 dagar innan jag ska testa men ganska exakt i tiden för mens som mina 3 senaste cykler. ...

• Mia therese

konstigt nu. liten blödning i fredagskväll. Ingenting sen fram till igår em. Väldigt lite blödning inatt/idag. Gjorde gravtestet imorse. Tyckte jag såg ett svagt streck . men så har man också "vill vara gravid-hjärnan" igång och ser kanske i syne. Avvaktar vad som sker idag och tar eventuellt ett nytt test imorgon. Har dock ställt in mig på att det inte gått denna gång.

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!