• Mia therese

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Stängt hos min gyn och jag lär inte få en tid nån annanstans innan det e dax i cykeln igen. Så jag har bestämt mig att jag kör en gång till utan spolning. 4 ggr ska ju vara snittet. O nu börjar jag med äl testen i god tid så jag inte blir överraskad. Har ni satt en gräns för er själva på hur många försök ni vill/kan göra?

• Mia therese

Slut på mensen. Nu kör vi igen. Börjar testa redan på måndag eftersom ägglossningen var så tidig förra gången. Vill inte bli överraskad igen.

• Mia therese

Här väntas det på äl. Dag 14 nu. Litar inte på de billiga testen längre. De visar svagt dubbla streck ( sen två dagar tillbaka )medans de digitala är negativa. Min första gång använde jag digitala o då blev jag gravid dock med missfall. De andra två gångerna har jag kört med stickorna och det har inte blivit ngt. Så nu blir det dyrare men det känns bättre med de digitala. Vad använder ni?

• Mia therese

Måste berätta en liten halvrolig sak som hände hos storken idag. De spelar lite mysmusik efteråt för att man ska ta set lugnt. men de hade råkat ställa spelaren på repeat ...så samma låt gick hela tiden. ..i still havent found was i was looking for ?...kan inte annat att skratta åt det.

En annan grej. Har varit öm i ena äggstocken efteråt. Tror hon måste ha kommit åt ngt vid inseminationen. Inte kännt så tidigare.

• Mia therese

Ska försöka att inte analysera för mkt "gravid tecken" denna gången. Hur länge tror ni det kommer gå?? Tyvärr inte många dagar tror jag... :s

• Mia therese
    Saturnus skrev 2014-01-16 21:47:12 följande:
    :) mmm svårt att inte tänka på det. När är det daga för test för dig? Är det bara jag som tjuvtestar? :)

Den 27e e det dax för mig enligt vad storken rekommenderar. Bim är mer den 24e om cykeln är den samma som de senaste 2 ggr.
  • Mia therese

Så bra gick det med att inte analysera. ..en svag svag blödning idag. Alltså lite på pappret när jag torkade mig. Är väl för tidigt för nidblödning eller? 4 dagar sen insemination.

• Mia therese

Lite öm i äggstockarna men ingen mer blödning än så länge (var så lite att jag inte ens skulle kalla det blödning) men men vi får se vart det barkar. Brukar vara duktig på att inte testa tidigt så ska inte göra det denna gång heller.

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!