Inlägg från: sillencillasill |Visa alla inlägg
  • sillencillasill

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

grodansmamma skrev 2014-12-18 13:29:15 följande:

Jaa :) glad gubbe igår och idag, dag 15 och 16. Hoppas du får äl snart då :)

Mina ägglossningsstickor visade konstigt men fick glad gubbe igår så sitter på Storkkliniken nu. De tyckte ändå att jag skulle komma. Dag 14 idag, trodde att ÄL skulle ske imorgon. Men den kom tidigare än jag trott. Fick glad gubbe både igår morse och kväll.

Hoppas att det går vägen. Förra gången var jag här lite tidigt, samma em som glad gubbe. Nu ett dygn senare. Hoppas att det gör skillnad
  • sillencillasill

Skulle fått mens igår dag 26, ingen mens ännu på dag 27. Gjorde ett test imorse som var negativt. Så kanske kommer mensen idag eller så får jag testa igen....

• sillencillasill

Nu vet jag varken ut eller in. Två negativa gravtest men borde fått mens 31/12 men ännu ingen mens... Brukar ha 26 dagar i min cykel. Mensen kommer säkert:(

• sillencillasill

Heja heja!!! Stort lycka till!!!

Trisse76 skrev 2015-01-19 08:28:55 följande:

Nu bär det av till Köpenhamn igen . Pirrig och förväntansfull. Hoppas att det "tar sig" denna gången.

• sillencillasill

Hur många gånger har du varit nere? Jag har varit där två gånger men vilar denna månaden. Måste samla kraft och pengar:)

Trisse76 skrev 2015-01-19 08:28:55 följande:

Nu bär det av till Köpenhamn igen . Pirrig och förväntansfull. Hoppas att det "tar sig" denna gången.

• sillencillasill

Nej, fann ingen info på hemsidan. Kan man göra det?

Biet skrev 2015-01-20 11:10:36 följande:

Sillencillasill, hade du köpt ett "tre-pack" när du var där första gången? (dvs förbetalt för 3försök)?

• sillencillasill

Trisse: Hoppas att det tagit sig nu... Jag är nyss fyllda 33 så hoppas att mina år inte är förbi. Gjort två försök. Hoppas kunna åka snart igen. Har du kollat/spolat äggledarna? Svårt att veta hur många försök man ska göra innan man kollar på andra alternativ

Trisse76 skrev 2015-01-20 18:29:11 följande:

Detta var min fjärde gång. Hade en paus i julas för att samla kraft. Blir det fler försök så kommer jag göra det med hormonstimulering. Mina år springer ifrån mig då jag fyller 39 inom kort

• sillencillasill

Vilken dag är du på?

grodansmamma skrev 2015-01-22 10:14:28 följande:

Åh vad jag börjar bli test-sugen nu!! Men får allt hålla mig ett tag till..

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!