• Fröken Smilla

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Jag tog ett cb nu som blev negativt tyvärr... Det jag tog imorse var dock känsligare. Sen kan det vara så att jag är på BIM-2 idag, och inte -1 som jag trodde först, lite beroende på hur man räknar Så många ursäkter, hade blivit så glad för ett positivt cb. Nu måste jag hålla mig till tåls ytterligare ett tag.

Det andra testet har fortfarande ett tydligt streck.

lillaarta.blogspot.com - om en singels barnönskan
  • Fröken Smilla

Nu är CB bannlyst i mitt hus DocMorris är det som gäller! Har nu köpt tre test som ligger och väntar på morgondagen.

DocMorris reagerar på 10 mlu hcg medan CB och de flesta andra reagerar på 25 mlu, och CB tog jag ju på kvällen. Hoppet lever, för nu hade jag nästan vant mig vid bebistanken...

Var på visning på en större lägenhet idag, och jag kommer tacka ja till den Nu kommer det finnas ett rum till en eventuell bebis också!

• Fröken Smilla
    Miss Decibel skrev 2011-11-16 19:26:01 följande:
    Min telefon är helt fuckad! Eller så är min FL-app helt fuckad!!
    Jag håller tummar och tår (som vanligt) Smilla! :) och stort grattis till lägenheten :)
    Tack vännen!

Jag behöver alla tummar och tår jag kan få. Jag vill inte genomgå samma som förra gången då jag trodde jag var preggo och ändå inte var det. Det tär lite på krafterna...

Har försökt ladda in ett foto, men får bara felmeddelande.
  • Fröken Smilla

Min lycka varade inte så länge. Negativt test nu på morgonen satte väl spiken i kistan angående vara och icke-vara gravid. Så det är bara att invänta tant röd idag. Blir så ledsen och frustrerad. Varför måste de lura mig varje gång? Det känns så orättvist.

• Fröken Smilla
    anifree skrev 2011-11-17 08:54:36 följande:
    Nämen Miss Smilla Sablans tester att ge förhoppningar. Dina gravsymptom då? Snacka om att din kropp spelar dig ett spratt. Vet inte vad mer jag kan säga än att jag är jätteledsen för din skull. Trodde verkligen att det var din tur nu:-P Kramar till dig Smilla, hoppas du hittar krafter att prova igen. /Anifree
    Tack vännen. Ja jag kan verkligen inte lita på min kropp. Jag måste ha haft nåt magvirus eller nåt, för jag mådde verkligen illa tre dagar i rad. Idag vaknade jag och mådde fysiskt bra. Har haft lite ömma bröst bara och det är ju snarare ett tecken på mens.

Krafter finns det alltid, men jag är frustrerad och uppgiven just nu. Det känns som att det aldrig kommer fungera. Men jag ger inte upp för det
  • Fröken Smilla

Och nu börjar mensvärken komma igång, så jag får nog besök av tant röd ikväll eller inatt. Dumma hon.

• Fröken Smilla

Tack Miss Decibel!

jag dränker sorgerna med en tur till Ullared imorgon Och finfest på lördag. Nu kan man ju iaf njuta av vinet

• Fröken Smilla

Jag hoppas verkligen allt går som det ska för dig Anifree

Här är lite deppigt, men ganska bra trots allt. Fest ikväll, så det ska bli skönt att ha lite "downtime". Nu blir det vila fram till efter årsskiftet.

• Fröken Smilla
    Vivann skrev 2011-11-20 14:07:41 följande:
    Blev inget denna gången. Tant röd kom till och med 3 dagar tidigare
    åh va trist KRAMAR i massor till dig!
  • Fröken Smilla

Det har varit märkliga 24 timmar för min del... Vid midnatt slutade mensen mer eller mindre tvärt och fram till kl 14 idag var den helt borta, inte ens nåt lite brunt. Sen kom det lite grann, och har varit så sedan dess. Mer droppar på nåt sätt.

Jag har normalt sett konstant mens i en vecka, där det avtar de sista två dagarna. Nu är det som de sista dagarna.

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!