• Fröken Smilla

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Tack för stödet tjejer! Annaloo: jag använde inte cb utan ett mycket känsligare test som känner av 75 % nu... Anifree: men Usch vad jag blir ledsen. Förhoppningsvis är det ingen fara men förstår att du blir orolig

lillaarta.blogspot.com - om en singels barnönskan
  • Fröken Smilla

Blä har nog fått UVI så jag sitter och bälar i mig tranbärsjuice... Pratade med en urgullig sköterska på vårdcentralen, som gav mig en del goda råd. Men det blir att åka dit om det inte blir bättre, eftersom jag mår lite illa och har ont i magen. Skitkul med min fullspäckade vecka. Not.

• Fröken Smilla

Ja man kan ju alltid hoppas, ni är goa ni tjejer, man mår alltid bättre när man varit här inne en runda

• Fröken Smilla

Jag kommer inte att testa imorgon utan först på torsdag, på BIM Behöver inte mer negativa vibbar om dagarna, har för mycket att göra denna veckan

Hur mår du förresten? Allt bra med magen?

• Fröken Smilla

Jag har hoppas verkligen jag är preggo, för annars måste jag nog besöka doktorn... Har börjat bli illamående om eftermiddagarna, idag har det hållt i sig under större delen av kvällen också. Har mycket molvärk både i magen och i ryggen. Det enda som hjälper mot illamåendet är i princip mat och dricka... Ska testa torsdag morgon, på BIM.

Skönt att blödningen stoppade Anifree, jag håller tummarna!

• Fröken Smilla

Jag vaknade av illamående för ca 10 minuter sedan. Inte kul alls! Bestämde mig för att testa eftersom jag vill veta varför jag mår illa... Så funkade inte testet! Så det blir nog att testa först imorgon på bim ändå nu kan jag dock inte somna om. Ska ju dessutom upp snart ändå. Men tur jag inte sparade testet till imorgon, hade blivit duktigt sur om det inte funkat på bim!

• Fröken Smilla

Miss decibel (och alla andra): det funkade nog ändå... När jag gick tillbaka till badrummet såg jag kontrollinjen och även en relativt stark testlinje det var egentligen för sent att avläsa, så jag ska testa igen, antingen ikväll eller imorgon. Då ska jag inte låta den ligga kommer lägga in en bild när jag kommit hem

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!