• grodansmamma

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Försök nummer 2 gjort, idag med min donator och idag såg jag till att komma också, hört att det kanske äkar chansen då, sen om det stämmer eller inte vet jag inte men skadar ju inte att testa det ;)

Bim om 12 dagar, så nu bara att vänta och se! Tur det är jul snart så man kanske tänker på lite annar och har massa man ska göra så man inte kan testa massa heller ;)

• grodansmamma
    Biet skrev 2014-12-18 15:47:29 följande:

Grodansmamma

Hoppas att det lyckas för dig. Det hade blivit en bra Julklapp till dig själv.

Men hur kommer du att veta vem du har lyckats med som är donatorfadern? Förstår ju att inför myndigheyerna blir det okänd, men kanske att du/barnet vill veta i framtiden.

Donatorn vill vara anonym så det ev barnet kommer ändå inte få veta vem donatorn var.
  • grodansmamma
    Biet skrev 2014-12-18 16:43:11 följande:

Men vill båda donatorena vara helt anonyma även för dig och barnet?

Om något händer med barnet i framtiden och det behöver hjälp, hade det inte varit bra då att kunna kontakta donatorn då efter eventuell hjälp?

nej båda donatorerna vill vara helt anonyma och så vill jag också ha det.
  • grodansmamma

Har tempat denna gång, började några dagar innan äl, igår var den något högre och idag ännu högre så nu blir det spännande att se om den fortsätter vara högre några dagar eller inte, då kanske jag släpper ägg iaf! Hoppas! Bim 30/12, beställt hem några stickor så de hinner förhoppningsvis komma inman jul, då är tanken att testa den 26:e isåfall :)

• grodansmamma
    sillencillasill skrev 2014-12-20 13:19:56 följande:

Mina ägglossningsstickor visade konstigt men fick glad gubbe igår så sitter på Storkkliniken nu. De tyckte ändå att jag skulle komma. Dag 14 idag, trodde att ÄL skulle ske imorgon. Men den kom tidigare än jag trott. Fick glad gubbe både igår morse och kväll.

Hoppas att det går vägen. Förra gången var jag här lite tidigt, samma em som glad gubbe. Nu ett dygn senare. Hoppas att det gör skillnad

Skönt att du hinner med ett försök nu innan jul iaf :) får hoppas det prickades in rätt nu så du får ett plus sen :)
  • grodansmamma

Laddade hen fertility friend och har tempat sen innan äl, nu har tempen varit lite högre ett par dagar så nu har den märkt ut att jag hade äl! Så då verkar det ju som jag släpper ägg iaf! :)

• grodansmamma

Hur lång tid tar det igentligen för ett ägg att fästa? Tycker det står olika på olika sidor, allt mellan 3-7 dagar typ. Så när fäster det och hcg börjar bildas?

• grodansmamma

Finns det någon chans att få utslag 7 dagar efter äl? Har känsliga tester som mäter från 25 ( vad det nu är det mäts i, haha)

• grodansmamma
    grodansmamma skrev 2014-12-23 13:20:18 följande:

Finns det någon chans att få utslag 7 dagar efter äl? Har känsliga tester som mäter från 25 ( vad det nu är det mäts i, haha)

Är på bim-5 den dagen.
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!