• Fröken Smilla

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Ja äntligen fick även jag mitt positiva test. Har haft massa molande på höger sida så jag tror det har kommit ganska långt ändå, så därför har jag nog (!) bestämt mig för att åka in imorgon eftermiddag.
    Vet du Anifree om de bara tar tider till kl 15? Eller om det bara är telefontiderna?

• Fröken Smilla

Ja jag kör på det, har bestämt mig nu!!

Fixar lite i listan:

Hjärta I startgroparna
    Nick - BIM - försök nr - barn nr - övrigt

Carrebarre - försök nr 1 (6/10 2011) BIM 20/10 2011  - Fertilitetsklinikken Nordsjælland, Helsingör
    Miss Smilla - försök nr 3 (3/11 2011) - Gyn Grønlund
    Anifree - syskonförsök nr 2 (1/11-2011)- BIM 15/11 2011 - Fert.klin Nordsjälland GynGrönlund Helsingör.

Plus Gravida
    Nick - BF - lyckades på försök nr - väntar barn nr - övrigt

Mmmbop - 2/3 2012 - försök 3 - barn 1 - Utomkveds nov 2010 första försöket. Storkklinik
    Annaloo - 11/6 2012 - försök 1 - barn 2 - Storkklinik

• Fröken Smilla

åh insåg nu att det blir exakt en månad sedan senaste försöket (3/10).

ska vi räkna på siffror?? det blir försök nr 3 den 3:e i 11:e 2011

• Fröken Smilla

Jag ska inte säga t-ordet utan mer: kära söta ni, era ord värmer!!

• Fröken Smilla

Sitter på kliniken och väntar på min tur. Pirrigt! Återkommer med redogörelse när jag är hemma

• Fröken Smilla

Så, nu är jag hemma i soffan och myser. Ägget såg fint ut men inte jättestort (18,3 mm), slemhinnan var däremot väldigt fin. Efteråt pratade läkaren om dubbel inseminering för att öka chanserna samt att ev börja på hormoner om det inte lyckas denna gången. Jag gick ut och tänkte i typ fem minuter sen gick jag tillbaka och beställde tid till imorgon också. så 9.45 ska jag vara där igen Lite knökigt budgetmässigt men värt det! Tur man har en förstående chef också

• Fröken Smilla

Annaloo - jag hoppas och tror att allt är bra med ditt lilla pyre! KRAM!

• Fröken Smilla

Ja nu håller vi alla tummar vi kan! BIM kanske flyttas till 18/11, får se vad VUL:et säger imorgon.

Det känns väldigt bra med dubbelinseminering Jag kommer ta ett litet uppehåll sen så det känns bra att verkligen ha gett det ett försök dessförinnan.

Sen pratade läkaren om hormoner... Inga höga halter, men lite. Någon som vet hur det fungerar med att hämta ut medicinen i Sverige?

• Fröken Smilla

anifree - jag har slängt iväg ett litet mail till dig!!

• Fröken Smilla

Nu sitter jag och väntar på att min långa mörka karls simmare ska tina det blir en dubbelshot denna gången dvs. Imorgon blir det ytterligare ett besök men då som stöd till carrebarre

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!