Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Vet du att det är 48h så kanske vänta lite mer än 24h? Simmarna lever 24h så kommer ÄL efter 48 så kan det vara på håret...
Vet du att det är 48h så kanske vänta lite mer än 24h? Simmarna lever 24h så kommer ÄL efter 48 så kan det vara på håret...
gonatt gonatt
Jag har förresten bestämt mig för att köra på nästa ÄL också, sen är det paus!
Jag är väldigt nöjd med att ha valt att försöka en gång till nästa ÄL. Det hade inte känts rätt att hoppa över november, har då ju nästan två månader kvar för att spara pengar till julklapparna Och brorsdottern som ska födas snart, och brorsonen som fyller 4. Alla dessa barn!! Syrran fyller snart år också ju... jösses det hade jag glömt haha!
Angående alkohol så dricker jag en del mellan mens och äl, och sen inget efter äl. Fast det där med ett glas vin efter insemination låter inte helt dumt. Kaffet är svårt, jag dricker inte jättemycket ändå, ca en halv kopp två gånger om dagen. Vill inte sluta helt med det då jag behöver piggas upp på eftermiddagen på jobb. Har ett jobb där man måste vara alert mer eller mindre hela tiden och då är kaffet en stor hjälp. Hoppas på att rosenroten ska hjälpa till lite där också.
Anifree - när det gäller tidpunkten tror jag mycket har att göra med tillfällighet. Nästa gång tänker jag åka på eftermiddagen dagen efter positivt test, mitt ägg släpper sen på kvällen. Förra gången hade ägget redan släppt. Men den har det mycket att göra med tur också, chansen är trots allt bara ca 25 %.
Ja, minst 3 st åker till Helsingör nästa omgång iaf Jättekul!!
Men i Danmark har man ju öppna donatorer?
Månblomma - jag har recept på bra dressing, men jag minns inte var jag lagt det... ugh. Det är iaf matättika, oregano och nåt till (socker??) som man kokar ihop... Men jag ska försöka hitta det!!