• Carrella

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Miss Smilla: Än är inte hoppet ute!! Håller tummarna o det vet du!  

Anifree: Jag hoppas verkligen att det inte är tråkigheter på gång, utan att det är kroppen bara som spelar dumma spratt!!

Jag: Nu är det 5 dagar till den stora officiella testdagen, förmodligen kommer jag inte att kunna hålla mig tills dess utan kommer nog att testa innan OM inte mensen hinner komma först så att säga. Och om jag inte tror fel så är det precis så det kommer att bli då jag känner igen tecknen som jag brukar få när det e mens i antågande. Men säger som jag sa till Miss Smilla, än är inte hoppet ute! Flört

En stor kram till er Tjejer! 

• Carrella
    Miss Decibel skrev 2011-11-14 21:36:10 följande:
    Nu har jag berättat för mina föräldrar och dom tog det jättebra :) vad skönt det känns, så jäkla nervös som jag varit och nu fattar jag inte hur jag kunde vara det med tanke på hur bra det gick :)

Sköt om er töser!
    Ja och snart kommer du och sitta och prata om spermier, ägglossning, mens, bim mm som du aldrig någonsin trodde att du skulle diskutera med någon. Men det är en enorm lättnad när man väl berättat för några stycken och de flesta har en positiv inställning. Glad 
  • Carrella
    Philipsson skrev 2011-11-15 14:23:51 följande:
    Hur kan man vara så egoistisk att man sätter ett barn till världen och medvetet förvägrar barnet rätten att känna sitt ursprung? Helt sjukt.
    Hahaha...debattör och en man...inte ens värt att svara på!! 
  • Carrella

Håller tummarna anifree!! 

Jag har bestämt mig för att testa imorgon...otålig? Jag? nejdå...hehe. Men nervositeten och ångesten ligger i luften och hjärtat nästan stannar när jag tänker att jag ska...usch, va jobbigt!  Men ska testa med rfsu testa tidigt test så det borde ge utslag :) om det nu ska vara positivt så att säga... 

• Carrella

Och så hade mensen kommit när jag gick på toa nu...Rynkar på näsan

Så nu hoppas jag att alla ni som e på gång att ni lyckas!!  

• Carrella

Jag testade faktiskt imorse i fall att det "bara" skulle vara en blödning men testet var negativt och under förmiddagen började jag blöda ganska kraftigt så det var mensen kom...Rynkar på näsan men jag har ingen mensvärk, och blöder annorlunda mot vad jag brukar så är lite fundersam för mensen kom minst 3 dagar förtidigt.

Jaja det var inte min tur denna gång, tack för stödet tjejer!!

Och jag hoppas verkligen att allt går vägen för er andra!! Glad

Nu ska jag pausa med försöken fram till mars/april, spara ihop lite pengar och satsa lite hårdare på den egna hälsan tills dess! Och det känns faktiskt bra att ha det som mål och gör besvikelsen lite enklare att bearbeta. Förväntningarna denna gång var rätt höga och visst är hjärtat extra sorgset idag! Att misslyckas är aldrig roligt. 

• Carrella

Annnaloo: jösses va tråkigt!! Förstår att du vill ligga lågt ett tag. Ta hand om dig! Kramar!! 

• Carrella

Miss Smilla: Håller tummarna för ett positivt CB snart =) 

• Carrella
    Miss Decibel skrev 2011-11-16 19:27:02 följande:
    Carrebarre: då får vi följas åt i vår då :) då är det vår tur :)
    Ja det får vi absolut göra! Glad Det blir 3:e försöket för mig då...och hoppas på bättre tur då! 

Miss Smilla: Förbaskade mens och förbaskade kropp att luras!! Hoppas på att det blir din tur nästa gång!! 

Vivann: hur går det för dig? 

Anifree: är allt fortf bra med dig? 

Nu när jag lagt bebis verkstaden på hyllan tills efter jul och nyår och kanske längre så tänker jag faktiskt gå ut festa loss på lördag Glad därefter börjar projekt bättre hälsa tills nästa insemination. Jag tänker faktiskt även lägga äl testen på hyllan med! Jag ska bara koncentrera mig på mig själv och att tappa lite vikt innan jag försöker igen. 

Ha en bra helg allihopa!!
    Glad 
  • Carrella
    Vivann skrev 2011-11-20 14:07:41 följande:
    Blev inget denna gången. Tant röd kom till och med 3 dagar tidigare
    Nej vad tråkigt!! Hoppas på bättre lycka nästa gång!! 
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!